اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کمک 4 میلیارد تومانی «خیرین کرمانشاهی» به دانش آموزان نیازمند

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد از کمک 4 میلیارد تومانی خیرین کرمانشاهی به دانش آموزان نیازمند استان خبر داد و گفت: پیش بینی می‌شود میزان کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌های امسال به هفت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان برسد.

کمک 4 میلیارد تومانی «خیرین کرمانشاهی» به دانش آموزان نیازمند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، غلامرضا نصوری در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، اظهار داشت: امسال شور عاطفه‌ها طی روزهای ۲۲ شهریور تا ۱۱ مهر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی بیان اینکه کرمانشاهیان خیر در شور عاطفه‌های سال گذشته شش میلیارد و ۵۷۳ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند اهدا کردند، گفت: پیش بینی می‌شود میزان کمک‌های مردمی در شور عاطفه‌های امسال به هفت میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان برسد.

نصوری با یادآوری اینکه از ابتدای شور عاطفه‌های سال جاری تاکنون ۶۰ درصد از این پیش بینی با کمک‌های بی دریغ خیران نیک اندیش تحقق یافته است، تاکید کرد: کرمانشاهیان خیر در ۹ روز ابتدایی این شور مذهبی ملی بیش از چهار میلیارد و ۵۳۰ میلیون تومان به دانش آموزان نیازمند کمک کردند.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به اینکه ۴۸۰ میلیون تومان از کمک‌های جمع آوری در شور عاطفه‌های سال ۹۹ نقدی و باقی کالا بوده است، عنوان کرد: امیدواریم امسال خیران نیکوکار در شور عاطفه‌ها کمک های خود را به منظور تامین نیازهای آموزش غیرحضوری دانش آموزان نیازمند به ویژه تبلت به صورت نقدی به این نهاد اهدا کنند.

غلامرضا نصوری همچنین به مسیرها و درگاه‌های پرداخت در شور عاطفه‌ها اشاره و بیان کرد: ۱۱۰ پایگاه حضوری و چهار درگاه غیرحضوری آماده دریافت کمک‌های خیران کرمانشاهی در شور عاطفه های سال جاری است.

نصوری تاکید کرد: مراجعه به سایت الکترونیکی www.emdad.ir ، شماره گیری کدهای  #۱۴* و #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن‌های همراه و واریز وجوه نقدی به شماره کارت مجازی ۹۶۲۷-۹۹۹۳-۹۹۱۸-۶۰۳۷ نزد بانک ملی از درگاه‌های غیرحضوری این نهاد به شمار می رود که خیران می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق این درگاه‌ها به دست نیازمندان برسانند.

گفتنی است؛ شور عاطفه‌های سالجاری با شعارهای همدل می شویم در تامین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان و همچنین همدل می شویم برای مهربانی در مهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول