بسیج مهندسی برای عارضهیابی مشکلات «معادن» کرمانشاه به میدان آمد
مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان کرمانشاه گفت: عارضهیابی مشکلات معادن، الویتبندی این مشکلات، ارائه راه حلهای بهینه و راه کارهای افزایش تولید معادن در کمیته تخصصی معدن بررسی میشود.
به گزارش خبرگزاری فارس در کرمانشاه، فرزاد امیری در جلسه آغاز به کار پایش و عارضهیابی واحدهای معدنی قرارگاه تخصصی صنعت، معدن و انرژی سازمان بسیج مهندسی صنعتی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه که در سالن جلسات ستاد تخصصی بسیج اقشار برگزار شد، به بررسی وضعیت و مشکلات معادن استان پرداخت. وی با تاکید بر ظرفیتهای بالقوه معادن استان و لزوم استفاده از آن برای پیشرفت اقتصادی، اظهار داشت: استفاده از این معادن در ایجاد اشتغال استان بسیار حائز اهمیت است. مسئول سازمان بسیج مهندسی صنعتی استان کرمانشاه ادامه داد: بین ظرفیت بالقوه و بالفعل فاصله بسیاری است و یکی از دلیل آن نیز مشکلات فراوانی است که در استان وجود دارد. امیری با بیان اینکه کمیته تخصصی معدن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن تشکیل شده است، افزود: عارضهیابی مشکلات معادن، الویتبندی این مشکلات، ارائه راه حلهای بهینه و راه کارهای افزایش تولید معادن در این کمیته بررسی خواهد شد. رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان کرمانشاه نیز در ادامه، بیان کرد: با کمک بسیجیان مهندسی صنعتی و حمایت ویژه سپاه قدمهای در راستای احیا و رفع مشکلات معادن راکد و نیمراکد استان برخواهیم داشت. خالد با بیان اینکه برنامهریزی برای احیای معادن کوچک در اولویت کمیته تخصصی خواهد بود،گفت: رسیدن به این هدف تلاش مضاعف همه سازمانهای مرتبط استان را میطلبد. انتهای پیام/پ
14:21 - 10 مهر 1399