اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کارنامه موفق محدودیت‌های کرونایی در کرمانشاه/ ۵ مورد فوتی طی شبانه‌روز گذشته داشتیم

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: امیدواریم تعداد مرگ و میرهای کرونایی روز به روز کمتر شود.

کارنامه موفق محدودیت‌های کرونایی در کرمانشاه/ ۵ مورد فوتی طی شبانه‌روز گذشته داشتیم

مهدی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار کرونایی استان، اظهار داشت: هم‌اکنون ۸۱۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند.

وی گفت: ۱۷۳ بیمار از این تعداد در بخش‌های ویژه بستری هستند که ۴۵ بیمار با حال وخیم متصل به دستگاه تنفسی هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در خصوص وضعیت بیمارستان‌های شهرستان‌های تابع استان، گفت: بیمارستان سنقرو کلیایی با ۵۳ بیمار و اسلام‌آباد غرب با ۴۷ بیمار بیشترین بیماران شهرستان‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدی تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان را پنج نفر اعلام کرد و گفت: کاهش آمار بستری نتیجه محدودیت‌های اعمال شده در هفته‌های گذشته است، امیدواریم تعداد مرگ و میرهای کرونایی روز به روز کمتر شود.

وی اضافه کرد: با احتساب این تعداد مرگ و میرهای طی شبانه‌روز گذشته، مجموع جان‌باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به یک‌هزار و ۲۴۵ نفر رسیده است.

محمدی با اینکه رفتار ویروس تابع رفتار مردم است، افزود: کم کردن ترددها، رفت و آمدها و قرنطینه کردن صددرصد در کاهش شیوع بیماری کرونا بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول