اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

رئیسی: کوله‌بری یک مساله است و قاچاق حرفه‌ای یک مساله دیگر/ کاخ‌نشینان از کوله‌بران سوء‌استفاده می‌کنند

رئیس دستگاه قضا گفت: کوله‌بری یک مساله است و قاچاق حرفه‌ای یک مساله دیگر، باید با جریاناتی که کوله‌برها را سازماندهی کرده و از آن‌ها سوء‌استفاده می‌کنند برخورد کرد، قاچاقچی اصلی همان کاخ‌نشینی است که از عده‌ای کوله‌بر سوء‌استفاده می‌کند.

رئیسی: کوله‌بری یک مساله است و قاچاق حرفه‌ای یک مساله دیگر/ کاخ‌نشینان از کوله‌بران سوء‌استفاده می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی در دیدار با اعضای شورای تامین استان کرمانشاه، با بیان اینکه وزارت صمت، گمرک و نیروی انتظامی با اجرای مصوبه دولت و فراهم کردن زیرساخت‌های بازارچه مرزی در کرمانشاه، زمینه را برای قانونمند کردن فعالیت کوله‌بران فراهم کنند، گفت: ما به عنوان حکومت مسئولیت داریم؛ هر دستگاهی در این زمینه اعم از قوه قضاییه و نیروی انتظامی و دستگاه‌های اطلاعاتی و وزارت بهداشت و ... باید وظایف کار خودشان را انجام دهند. 

وی گفت: کوله‌بری یک مساله است و قاچاق حرفه‌ای یک مساله دیگر، باید با جریاناتی که کوله‌برها را سازماندهی کرده و از آن‌ها سوء‌استفاده می‌کنند برخورد کرد، قاچاقچی اصلی همان کاخ‌نشینی است که از عده‌ای کوله‌بر سوء‌استفاده می‌کند

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: اینکه ما کاری که انجام می شود را ساماندهی نمی‌کنیم و بعد افراد را به عنوان «متخلف» تلقی می‌کنیم اصلا قابل قبول نیست و این قطعا ناتوانی محض است.

وی بر لزوم برخورد بدون ملاحظه با افراد شرور تاکید کرد و گفت: با افراد شرور و شرارت‌های مسلحانه که بستر ناامنی‌های اجتماعی را فراهم می‌کند به شدت برخورد کرده و ترحم نکنید.

رئیسی افزود: مقتضی است از همه ظرفیت‌های قانونی برای برخورد بازدارنده با افراد شرور استفاده شود.

انتهای پیام/پ/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول