اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

«شیره تریاک» کادوی روز ولنتاین/ موادفروشان: می‌خواستیم تریاک‌ را به سوئد پست کنیم!

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف یک کیلوگرم شیره تریاک که در بسته‌بندی هدیه روز ولنتاین جاسازی و قرار بود به کشور سوئد ارسال شود، خبر داد.

«شیره تریاک» کادوی روز ولنتاین/ موادفروشان: می‌خواستیم تریاک‌ را به سوئد پست کنیم!

 سرهنگ «سمین فلاحی» در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه در خصوص جزییات این خبر، اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مبنی بر اینکه ۲ قاچاقچی قصد انتقال و جابه جایی مقداری مواد مخدر در قالب بسته کادویی از طریق اداره پست را دارند، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت. 

وی ادامه داد: ماموران پس از دریافت گزارش وارد عمل شده و با همکاری اداره پست محموله مورد نظر که در داخل صندوقچه‌ای که به عنوان کادوی روز ولنتاین تزیین شده بود را کشف کردند. 

سرهنگ فلاحی تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام شده حدود یک کیلوگرم شیره تریاک که در داخل بسته و میان عروسک‌های تزئینی جاساز شده بود، کشف شد. 

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه افزود: در همین راستا ۲ نفر دستگیر و در بازجویی‌ها عنوان کردند قرار بوده محموله مخدر را از طریق پست به کشور سوئد ارسال کنند. 

وی در پایان از معرفی متهمان دستگیر شده به دستگاه قضائی خبر داد.

انتهای پیام/ح/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول