اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۱۳۵ شعبه اخذ رای در گیلانغرب پیش‌بینی شده است

فرماندار گیلانغرب گفت: ۱۳۵ شعبه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، برای اخذ آرای مردم در شهرستان پیش‌بینی شده است.

۱۳۵ شعبه اخذ رای در گیلانغرب پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، کورش محمودیان در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان گیلانغرب، اظهار داشت: شهرستان کمان‌کان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز است.

وی با بیان اینکه تاکنون در شهرستان ۷ هزار و ۶۸۹ نمونه و تست گرفته شده است، گفت: ۲ هزار و ۲۰۲ نفر از این تعداد مثبت کرونایی شناسایی شده که ۷۷ فوتی هم در این زمینه‌ داشته‌ایم.

فرماندار گیلانغرب یکی از کانون‌های خطر شیوع ویروس کرونا را مراسمات ختم و خاکسپاری‌ها دانست و افزود: براساس سنت از مصیبت‌دیدگان دلجویی می‌کنیم ولی الان باید دقیقا برعکس این موضوع عمل شود.

وی اشاره‌ای به انتخابات ۱۴۰۰ در شهرستان داشت و گفت: روند انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا در شهرستان براساس روز شمار و تقویم انتخابات در حال انجام است.

محمودیان با اشاره به ثبت‌نام ۸۲ داوطلب در شهرهای سرمست و گیلانغرب، گفت: تعداد بالای داوطلبان نویدبخش مشارکت حداکثری مردم در این حوزه است که بر روند مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری هم قطعا تاثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان که تمام تهمیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و باشکوه در شهرستان اندیشیده شده است،  تصریح کرد: ۱۳۵ شعبه برای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، برای اخذ آرای مردم در شهرستان پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول