اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

تصادف مرگبار سواری پژو با تیر چراغ برق در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه، از یک فقره تصادف مرگبار با دو کشته و یک زخمی در بلوار بزرگراه امام خمینی(ره) این شهر خبر داد.

تصادف مرگبار سواری پژو با تیر چراغ برق در بزرگراه امام خمینی(ره) کرمانشاه

آتش‌پاد ‌غلامرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار داشت: ساعت یک و 30 دقیقه بامداد امروز، ۲۵ اردیبهشت‌ماه مبنی بر انحراف خودرو پژو پارس از مسیر اصلی و برخورد با درختان و تیر چراغ برق وسط بلوار بزرگراه امام خمینی(ره) به ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله ۶ آتش‌نشانان با دو دستگاه خودرو اطفایی و امدادی از ایستگاه‌های شماره سه و نجات مرکزی به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی کرمانشاه تصریح کرد: با حضور پرسنل عملیات آتش‌نشانی در محل حادثه و همکاری نیروی‌های خدوم انتظامی و راهنمایی و رانندگی، ایمنی محیط از حیث جلوگیری از حوادث بعدی برقرار شد و آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات هیدرولیک افراد محبوس در خودرو را به بیرون انتقال دادند.

 وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در این حادثه یک خانم و کودک حدودا پنج ساله کشته و یک نفر مصدوم حادثه نیز به توسط پرسنل اورژانس به مراکز درمانی اعزام شد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول