اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شهرداری کرمانشاه دست به افشاگری زد/ شورای شهر مانع استخدام نیروهای روزمزد است

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه عنوان کرده که طی دوسال گذشته همواره در صدد تبدیل وضعیت نیروهای روزمرد شهرداری بوده‌اند اما با کارشکنی شورای شهر این امکان از آن‌ها سلب شده است. حالا باید دید واکنش شورای شهر کرمانشاه به این صحبت‌ها چه خواهد بود.

شهرداری کرمانشاه دست به افشاگری زد/ شورای شهر مانع استخدام نیروهای روزمزد است

مهندس امید کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: حوزه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه در طول ۲ سال گذشته و بنابر دستور دکتر طلوعی برنامه ریزی‌های لازم جهت تامین امنیت شغلی پرسنل را هدف گذاری کرده است.

وی افزود: بر همین اساس و در راستای ساماندهی حوزه سرمایه انسانی و نیروهای شرکتی و روزمزد شهرداری، طرح تأسیس مؤسسه پویندگان دیار زاگرس و اساسنامه آن را تهیه و طی نامه های شماره ۱۰۱/۱۱۴۳۸ مورخ ۹۸/۳/۲۱ و ۱۰۸/۴۵۷۸۱ مورخ ۹۸/۹/۲۷ و ۱۰۸/۵۷۶۳ مورخ ۹۸/۱۱/۲۶ و ۱۰۱/۱۹۶۷۳ مورخ ۹۹/۴/۱۹ و ۱۰۱/۳۳۰۳۶ مورخ ۹۹/۶/۲۵ را جهت بررسی و تصویب لایحه متن اساسنامه این مؤسسه را از طریق اعضای محترم شورای شهر کرمانشاه پیگیری نموده که متأسفانه بعلت مخالفت و کارشکنی احدی از اعضای محترم شورای شهر و گذشت حدودا ۲سال این لایحه هیچ گاه در صحن شورا مطرح نشده است.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه در گیر و دار کمسیون‌ها بارها لایحه اساسنامه مؤسسه از دستور کار جلسات شورا خارج و همچنان این لایحه بصورت مسکوت در شورای شهر باقی مانده است تصریح کرد: خوشبختانه در طول ۲ ماه گذشته و با راهنمایی ها و منویات شهردار محترم جناب آقای دکتر طلوعی، همراهی و همکاری مثبت سرکار خانم شیرزادی، کل سهام شرکت نوین به شهرداری کرمانشاه واگذار و با تشکیل هیئت مدیره جدید و تصمیمات اخذ شده گام های مهمی در راستای ساماندهی نیروهای شرکتی، حجمی و روزمزد برداشته شده و به یاری پرودگار، می‌توان گفت که تمام اهدافی را که از تشکیل و تأسیس مؤسسه متصور بودیم از این طریق قابل دسترس شد.

حقوق را افزایش داده‌ایم

در همین خصوص کاوه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: علی‌رغم مشکلات اقتصادی و شرایط بد مالی حاکم بر شهرداری ها، بنابر دستور شهردار کرمانشاه و تلاش مجموعه شهرداری و نظر به تأمین معیشت کارکنان، با پیگیری همکاران واحد کارگزینی از شرکت رایورز، احکام افزایش حقوق از ابتدای سال پیگیری و صادر گردیده است.

وی افزود: باتوجه به نظر دکتر طلوعی، معیشت کارکنان شهرداری بعنوان یک نهاد مردمی خدمات رسان در اولویت است و گام های اساسی در این خصوص برداشته شده است.

مدیرکل سرمایه انسانی شهرداری کرمانشاه در پایان گفت: باتوجه به شرایط کاری و شیوع بیماری کرونا، مجموعه کارکنان شهرداری کرمانشاه با تلاش شبانه روزی تمام توان خود را بکار گرفته اند که در عرصه ارائه خدمات به جامعه شهروندی وقفه ای ایجاد نشود و سخت‌کوشی و تلاش همکاران مجموعه مدیریت شهری چه در عرصه ستادی و چه خدماتی قابل تقدیر است، ضمن اینکه اهتمام به وضعیت معیشت و امور رفاهی کارکنان از سیاست های اصلی دکتر طلوعی شهردار کرمانشاه بوده است.

انتهای پیام/ح/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول