اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

شاخ اینستاگرامی کرمانشاه بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از بازداشت شاخ اینستاگرامی کرمانشاه که در کلیپی در پیج شخصی خود الفاظ بسیار زشت و رکیکی را منتشر کرده بود، خبر داد.

شاخ اینستاگرامی کرمانشاه بازداشت شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، شهرام کرمی امروز در جمع اصحاب رسانه از بازداشت شاخ اینستاگرامی کرمانشاه خبر داد و اظهار داشت: اخیرا یکی از شاخ‌های اینستاگرامی کرمانشاه در کلیپی که در پیج شخصی خود منتشر کرد الفاظ بسیار زشت و رکیکی را به‌کار برده بود.

وی تصریح کرد: انتشار این کلیپ بازتاب‌های وسیعی را در فضای مجازی به‌دنبال داشت به گونه‌ای که چهره‌ای منفی را از مردم کرمانشاه به مخاطبین نشان می‌داد.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه افزود: بکار بردن سخنان سخیف و زشتی که توسط این فرد به زبان آورده شد رنجش خاطر بسیاری از کرمانشاهیان که آن را دیده بودند به همراه داشت.

وی اضافه کرد: براین اساس دستور بازداشت این فردا را که سابقا نیز به دلیل این نوع از رفتارها دستگیر شده بود را صادر کردیم.

کرمی عنوان کرد: این فرد شاخ اینتساگرامی که تعدادفالورهای زیادی جمع کرده یک شب را در بازداشت بسر برد و روز بعد نیز با اظهار ندامت از رفتارش و اخذ تعهد کتبی آزاد شد.

وی اعلام کرد: اجازه نخواهیم داد که عده‌ای با اینگونه رفتارهای سخیف و دور از شأن با آبروی مردم کرمانشاه بازی کنند و در صورت مشاهده برخوردی جدی صورت خواهیم داد.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول