اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

واکسن کرونا به اندازه کافی در مرکز بهداشت صحنه موجود است

مدیر شبکه بهداشت و درمان صحنه گفت: واکسن به اندازه کافی در اختیار شبکه قرار دارد و با حذف محدودیت سنی واکسیناسیون، مشکلی برای تزریق نداریم.

واکسن کرونا به اندازه کافی در مرکز بهداشت صحنه موجود است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، حسین رحیمی امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین وضعیت بیماری کرونا در شهرستان صحنه، اظهار داشت: طبق  رنگ‌بندی جدید کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، شهرستان صحنه بعد از یک ماه از وضعیت قرمز به نارنجی تغییر رنگ داد.

وی تعداد بیماران بستری حال حاضر در بیمارستان دکتر معاون صحنه را ۳۴ نفر عنوان کرد و افزود: در وضعیت قرمز پیک پنجم تعداد بیماران بستری تا ۶۴ نفر هم داشتیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان صحنه تصریح کرد: الان هیچ محدوده سنی در استان کرمانشاه در راستای تزریق واکسن نداریم و از روز گذشته واکسیناسیون ۱۲ تا ۱۸ سال در دستور کار قرار گرفته که در این خصوص مشکلی نداریم و واکسن به اندازه کافی در اختیار شبکه قرار دارد.

وی در خصوص واکسیناسیون در روستاهای این شهرستان، گفت: تمامی روستاهای شهرستان تحت نظر خانه بهداشت هستند که در حال تزریق واکسن هستند و مشکلی هم برای تزریق واکسن در روستاها نداریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول