اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۶۵ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه واکسینه شده‌اند/ روند بازگشایی مدارس در آبان

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: حدود ۶۵ درصد از دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله استان نوبت اول واکسن را دریافت کردند.

۶۵ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه واکسینه شده‌اند/ روند بازگشایی مدارس در آبان

ماشاالله پروین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص آخرین اخبار مربوط به بازگشایی مدارس، اظهار داشت: حدود ۶۵ درصد از دانش‌آموزان ۱۲ تا ۱۸ ساله نوبت اول واکسن را دریافت کردند و این مسیر واکسیناسیون را با سیر صعودی در پیش داریم.

وی با بیان اینکه اجباری در واکسیناسیون دانش‌آموزان نیست، ادامه داد: دانش‌آموزانی که واکسن تزریق نکنند در صورت بازگشایی مدارس باید دوبار در هفته تست پی‌سی‌آر را به مدیر مدرسه ارائه دهند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به بحث واکسیناسیون فرهنگیان داشت و افزود: فرهنگیان و معلمان همه واکسینه شدند و مشکل خاصی در این زمینه نداریم و بستر برای بازگشایی مدارس در راستای واکسیناسیون فرهنگیان استان فراهم است.

وی تصریح کرد: تنها راه مبارزه با کرونا در حال حاضر واکسیناسیون است، والدین و دانش‌آموزان به شایعات توجه نکنند.

پروین اضافه کرد: تمامی مدارس استان برای بازگشایی در نیمه دوم آبان‌ماه آمادگی را دارند، البته تصمیم نهایی بازگشایی مدارس با ستاد ملی کرونا است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول