اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۷۴ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه واکسینه شدند/ بازگشایی مدارس متوسطه دوم از اواسط آبان‌ماه

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: تا به امروز بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان واکسینه شده‌اند و آرام و پیوسته به سمت بازگشایی حضوری مدارس در پیش هستیم.

۷۴ درصد دانش‌آموزان کرمانشاه واکسینه شدند/ بازگشایی مدارس متوسطه دوم از اواسط آبان‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مجید یزدان‌پناه امروز در جمع اصحاب رسانه در خصوص آخرین اخبار مربوط به بازگشایی مدارس، اظهار داشت: بیش از ۹۸ درصد از دانش‌آموزان استان از طریق شبکه شاد و یا حضوری مشغول آموزش هستند.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا و آیین‌نامه وزارت آموزش و پرورش، معلمان در مناطق مرزی، عشایری و روستایی استان با رعایت پروتکل‌ها در حال آموزش حضوری به دانش‌آموزان زیر ۱۰ نفر هستند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: طبق آخرین خبر از ۱۵ آبان‌ماه مدارس برای حضور دانش‌آموزان متوسطه دوم و از اول آذر ماه برای دانش‌آموزان متوسطه اول آماده است.

وی تصریح کرد: مدارس باز هستند ولی هیچگونه اجباری برای حضور دانش‌آموزان نیست، معلمان هم به روش حضوری و هم مجازی در حال تدریس هستند.

یزدان‌پناه در ادامه اشاره‌ای به روند واکسیناسیون دانش‌آموزان استان داشت و گفت: تا به امروز بیش از ۷۴ درصد جمعیت دانش‌آموزی استان واکسینه شده‌اند و آرام و پیوسته به سمت بازگشایی حضوری مدارس در پیش هستیم.

وی ادامه داد: آن دسته از دانش‌آموزان معلمان فرهنگیان که متقاضی دریافت کتاب‌های تک جلدی هستند سامانه azad.irtextbook.ir از سوم آبان‌ماه باز شده و می‌توانند کتاب مورد نظر خود را سفارش دهند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول