اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۰ درصد جمعیت کرمانشاه جوان هستند

معاون امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: نزدیک ۳٠ درصد از جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه را جوانان بین ۱۸ تا ۳۵ ساله تشکیل می‌دهند.

۳۰ درصد جمعیت کرمانشاه جوان هستند

محمد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه جوانان گران‌بهاترین سرمایه هر کشور هستند، اظهار داشت: نزدیک ۳٠ درصد از جمعیت دو میلیون نفری استان کرمانشاه را جوانان بین ۱۸ تا ۳۵ ساله تشکیل می‌دهند.

وی اشتغال، ازدواج و مسکن را سه معضل اصلی جوانان عنوان کرد و گفت:  معاونت جوانان در چند حوزه بحث اشتغال را به عنوان مشکل اصلی جوانان دنبال می‌کند.

معاون امور جوانان مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه ادامه داد: مهارت‌‌‌آموزی سربازان وظیفه در برخی پادگان‌های آموزشی با هدف کسب مهارت لازم برای اشتغال یکی از برنامه‌هاست.

وی گفت: دومین برنامه امضای یک تفاهم‌نامه با یونیسف است که طی آن مقرر شده ۱٠٠ نفر از دانش‌‌آموزان دبیرستانی در یک دوره آموزشی ۱۸ ماهه زیر نظر این نهاد بین‌المللی شرکت کنند و درصورت موفقیت ۱۵ درصدی این طرح در ایجاد ارتباط بین این آموزش‌ها و تحقق اشتغال، این طرح به سراسر کشور تعمیم داده شود.

وی برنامه سوم معاونت متبوع خود را تفاهم‌نامه با جهاد دانشگاهی در قالب طرح منش (مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان) اعلام کرد و گفت: «منش» از طرح‌های موفقیت‌آمیزی است که در ۱۵ استان از جمله کرمانشاه عملیاتی شده است.

حسین‌زاده اضافه کرد: تاکنون علی‌رغم مشکلات موجود توانسته‌ایم ۱۵٠ نفر از جوانان علاقه‌مند و دارای ایده را آموزش دهیم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول