اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

حکم جالب یک قاضی در جوانرود؛ تهیه شیرخشک برای شیرخوارگاه به جای زندان

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه، از صدور ۵۴۶ رأی مجازات حبس جایگزین در دادگستری کرمانشاه طی فرودین‌ماه سال جاری خبر داد.

حکم جالب یک قاضی در جوانرود؛ تهیه شیرخشک برای شیرخوارگاه به جای زندان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، پرویز توسلی‌زاده رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه اظهار کرد: در فرودین‌ماه سال‌جاری ۵۴۶ مورد رأی مجازات حبس جایگزین در استان کرمانشاه صادر شده است.

وی با اشاره به اینکه حبس زدایی و کاهش جمعیت کیفری با استفاده از مجازات‌های حبس جایگزین از منویات مقام معظم رهبری و رئیس قوه قضائیه است، افزود: در این راستا طی نشست‌های مختلف در سال گذشته و سال جاری با قضات محاکم مختلف در سراسر استان کرمانشاه این امر به یکی از اولویت‌های دادگستری استان تبدیل شده است.

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه تصریح کرد: در سال گذشته حدود ۱۰ هزار رأی مجازات حبس جایگزین صادر شده است.

توسلی‌زاده خاطرنشان کرد: یکی از این آرای صادر شده توسط یکی از قضات شهرستان جوانرود بوده که به جای حبس ۲ ساله شخصی پذیرفته است برای شیرخوارگاه زیر حمایت بهزیستی شیر خشک تهیه کند.

وی بیان کرد: برخی افراد که فاقد سابقه کیفری هستند و غالبا مرتکب جرایم خرد و کم اهمیت می‌شوند نباید روانه زندان شوند و این را بارها در جلسات تأکید و تذکر داده‌ایم.

انتهای پیام/پ/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول