اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سارقان مسلح قاتل کارگر شهرداری شدند/ پلیس: سارقین را زمین‌گیر کردیم

سارقان مسلح پس از شناسایی و درگیری و تبادل آتش با نیروی انتظامی، حین فرار جان یک کارگر شهرداری را گرفتند.

سارقان مسلح قاتل کارگر شهرداری شدند/ پلیس: سارقین را زمین‌گیر کردیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ظهر امروز پلیس در گشت هدفمند خود، یک دستگاه خودروی سارقان مسلح  با سه سرنشین را در مسیر کمربندی غربی کرمانشاه شناسایی می‌کند.

پس از شناسایی و اخذ دستور قضایی، عملیات توقف خودروی سارقان مسلح آغاز می‌شود اما این سارقان بدون توجه به دستور پلیس نه تنها به راه خود ادامه می‌دهد، بلکه اقدام به تیراندازی بسوی مامورین پلیس نیز می‌کند.

مأمورین پلیس نیز پس از این اقدام سارقان، با حفظ بکار گیری سلاح، اقدام به تیراندازی بسوی لاستیک خودرو می‌کنند اما این خوردو کماکان به راه خود ادامه می‌دهد.

در نهایت خودروی سارقان با ورود به شیب کمربندی غربی و حد فاصل پل شهدای مدافع حرم، با کارگر شهرداری منطقه دو کرمانشاه که درحال خدمت به جامعه شهروندی بوده است برخورد می‌کند و این کارگر جان خود را از دست می‌دهد.

همچنین مهندس حامد لعل بخش شهردار منطقه دو کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار فارس ضمن تسلیت به خانواده بزرگ شهرداری و خانواده این کارگر گفت: دستورات لازم برای پیگیری مشکلات این کارگر صادر شده است و هرآنچه که بتوانیم برای خانواده این کارگر زحمت کش انجام خواهیم داد.

گفتنی است که این کارگر ۴٠ ساله، دارای دو فرزند است.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول