اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۶۹۳ نامه مردم کرمانشاه به رئیس جمهور برای کمک هزینه درمانی

مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، ۲ هزار و ۵۸۸ درخواست دریافت شد که بیشترین آن با ۶۹۳ مورد مربوط به کمک هزینه درمانی است.

۶۹۳ نامه مردم کرمانشاه به رئیس جمهور برای کمک هزینه درمانی

حسین امیری، مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه که در تیرماه سال‌جاری انجام شد، ۲ هزار و ۵۸۸ درخواست از طرف کارکنان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دریافت شد که بیشترین آن با ۶۹۳ مورد مربوط به کمک هزینه درمانی است.

وی گفت: درخواست استخدام و تبدیل وضعیت به ترتیب با ۵۲۸ و ۵۰۳ مورد در رده های بعدی قرار دارند.

مدیر بازرسی و پاسخگویی به شکایات دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: از کل درخواست‌های دریافت شده بیشترین درخواست‌ها با یک‌هزار و ۷۲۶ مورد مربوط به معاونت توسعه و منابع انسانی و ۷۲۶ مورد نیز مربوط به معاونت درمان است.

به گفته امیری، معاونت آموزشی ۷۳، معاونت غذا و دارو ۳۰، معاونت تحقیقات ۱۱، معاونت بهداشتی ۹، معاونت دانشجویی ۷ و ستاد شاهد و ایثارگر نیز ۶ درخواست را دریافت کردند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول