اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

سینماهای حوزه هنری کرمانشاه برای آتش‌نشانان رایگان است

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه گفت: آتش‌نشانان کرمانشاهی با ارائه کارت شناسایی به مدت ۱۰ روز در دوسینمای حوزه هنری سینماهای آزادی و بیستون (هتل پارسیان) به همراه خانواده رایگان به تماشای فیلم‌های روز سینما بنشینند

سینماهای حوزه هنری کرمانشاه برای آتش‌نشانان رایگان است

محمدجواد کنجوری مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از خدمات ویژه برای خانواده آتش‌نشانان استان خبر داد.

وی افزود: به‌مناسبت فرارسیدن هفتم مهرماه روز آتش‌نشانی و خدمات ایمنی این عزیزان می‌توانند با ارائه کارت شناسایی از خدمات ویژه سینمایی در سینماهای آزادی و بیستون (هتل پارسیان) بهره‌مند شوند.

مدیر امور سینمایی حوزه هنری استان کرمانشاه افزود: این اقدام که به‌منظور پاسداشت مقام آتش‌نشانان کرمانشاهی از سوی حوزه هنری استان انجام شده است؛ شاید بتواند هرچند بسیار اندک موجبات قدردانی از زحمات این قشر زحمتکش را فراهم آورد.

کنجوری افزود: این طرح به مدت ۱۰ روز از امروز هفتم مهرماه لغایت هفدهم مهرماه در دوسینمای حوزه هنری استان انجام خواهد شد و این عزیزان می‌توانند به همراه خانواده به تماشای فیلم‌های روز سینما بنشینند.

وی در پایان، گفت: آتش نشانان عزیز می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۰۸۳۳۷۴۲۵۱۳۱ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول