اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

۳۷ قبضه سلاح جنگی طی اغتشاشات اخیر در کرمانشاه کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از کشف ۳۷ قبضه سلاح جنگی شامل ۳۵ قبضه کلت جنگی و ۲ قبضه سلاح شکاری طی اغتشاشات اخیر در این استان خبر داد.

۳۷ قبضه سلاح جنگی طی اغتشاشات اخیر در کرمانشاه کشف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه امروز در جمع خبرنگاران با اعلام شعار هفته فراجا؛ «پلیس خادم و مردم حامی»، اظهار کرد: جامعه ما دینی و اخلاقی است و پلیس هم در این مدار  و در چارچوب قانون، رعایت مسائل شرعی و اخلاقی ایفای نقش می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس به عنوان خادم مردم پاسخگوی مطالبات مردم در راستانی ایجاد نظم، امنیت و آرامش است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به برنامه‌های هفته فراجا، گفت: امروز باعنوان «مرزبان خادم و مرزنشین حامی» خدماتی ارائه می‌شود و در حوزه انتظامی هم اجرای طرح‌های مردم‌یاری با محوریت معاونت بهداری داریم.

وی دیدار با خانواده جانبازان و شهدا، اجرای طرح‌های مقابله و پیشگیرانه در راستای جمع‌آوری معتادان متجاهر و خرده‌فروشان را در قالب دیگر برنامه‌های اجرایی بیان کرد و افزود: طی ۴۸ ساعت گذشته بیش از ۶۰ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر صورت گرفته که ۲۰ کیلوگرم از این کشفیات، مواد مخدر تریاک و دستگیری فرد مسلح در سه‌راهی نهاوند بوده دو محموله ۲۰ کیلویی دیگر مواد مخدر مربوط به شهر کرمانشاه بوده و این طرح‌ها به صورت مستمر ادامه دارد.

جاویدان در ادامه اشاره‌ای به حوادث اخیر استان و استفاده غیرمجاز از سلاح گرم داشت و افزود: سلاح وسیله‌ای ناامن کننده است و باید در اختیار فردی باشد که واجداشرایط نگهداری سلاح باشد همانند نیروهای مسلح، کارکنان حراسات ادارات و سازمان‌ها، محیط زیست، افراد دامدار و عشایر که دارای مجوز حمل و نگهداری اسلحه هستند.

وی تصریح کرد: متأسفانه امروزه دشمنان با یک سیاست استکباری به دنبال ورود سلاح به داخل کشور هستند تا با کشته‌سازی‌ها با سلاح غیرمجاز برای ناامن کردن کشور استفاده کنند به طوریکه در همین اغتشاشات اخیر در کشور استفاده از سلاح غیرمجاز و تیراندازی به سمت مردم و نیروی امنیتی و نظامی زیاد بود.

جاویدان اشاره‌‌ای به کشفیات سلاح گرم در جریان اغتشاشات اخیر در استان داشت و افزود: در همین اغتشاشات اخیر از یک باند، ۳۲ قبضه سلاح جنگی کلت کمری را کشف کردیم که از طریق مرزهای اورامانات وارد استان شده بود که متهمین دستگیر و یک دستگاه خودرو هم توقیف شد.

وی افزود: در باندی دیگر در همین حوادث اخیر ۵ قبضه سلاح غیرمجاز شامل سه قبضه کلت و دو قبضه سلاح شکاری در ایست بازرسی شهید زنگنه سه‌راهی نهاوند کشف شد.

جاویدان تصریح کرد: این افراد در شرایط فتنه به منظور کشته‌سازی و ملتهب کردن اوضاع اقدام به تهیه و توزیع سلاح می‌کنند.

وی در پایان با تشکر و همکاری از شهروندان، گفت: در جریان همین اغتشاشات اخیر مردم استان از طریق ۱۱۰ اطلاعات خوبی در اختیار پلیس گذاشتند که از بصریت و همراهی مردم کمال تشکر را داریم.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول