اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

یکی از عوامل فساد انحصار است/ پیگیری اصلاح «قانون وکالت» در مجلس

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان با اشاره به لزوم اصلاح قانون وکالت، اعلام کرد: نمایندگان در خصوص شکست انحصار صدور مجوز و حمایت از اصلاح «قانون وکالت» باید این قانون را دقیق بررسی کرده و اقدامات مقتضی را به نفع مردم انجام دهند که این موضوع را به طور حتم در مجلس پیگیری خواهم کرد.

یکی از عوامل فساد انحصار است/ پیگیری اصلاح «قانون وکالت» در مجلس

حسین خسروی‌اسفزار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به موضوع انحصار کانون‌های وکلا اظهار داشت: انحصار به‌صورت کلی در هر موضوعی زمینه‌ساز فساد است.

در هر کشوری به تعبیر شایسته ملاک قانون است و این قانون به‌طور حتم از بی‌قانونی بهتر است

 

وی با اشاره به قوانین موجود در کشور و خصوصاً قانون اساسی کشور جمهوری اسلامی، بیان داشت: در هر کشوری به تعبیر شایسته ملاک قانون است و این قانون به‌طور حتم از بی‌قانونی بهتر است.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: قانون برای بهره‌مندی افراد در هر زمینه‌ای اعم از استخدام و مسائل اقتصادی شرایطی لحاظ کرده است و اگر قانون در حوزه‌های مختلف مراعات نشود و خلاف قانون و مقررات انحصار صورت پذیرد محکوم است.

یکی از عوامل فساد انحصار است و این انحصار از هر زمینه‌ای ممکن است صورت پذیرد مانند مانند رانت اطلاعاتی یا رانت مادی که همه این موارد طبیعتاً فسادانگیز است

 

خسروی انحصار را یکی از عوامل فساد دانست و تبیین کرد: یکی از عوامل فساد انحصار است و این انحصار از هر زمینه‌ای ممکن است صورت پذیرد مانند مانند رانت اطلاعاتی یا رانت مادی که همه این موارد طبیعتاً فسادانگیز است.

وی با اشاره به لزوم اصلاح قانون وکالت، اعلام کرد: نمایندگان در خصوص شکست انحصار صدور مجوز و حمایت از اصلاح «قانون وکالت» باید این قانون را دقیق بررسی کرده و پس از بررسی‌های لازم اقدامات مقتضی را به نفع مردم انجام دهند که این موضوع را به طور حتم در مجلس پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/69039/ج /ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول