اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

افزایش پروازهای فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به ۲۸ پرواز

با برقراری پرواز تهران-بیرجند-تهران هواپیمایی کارون تعداد پروازهای فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی از هفته‌ای ۲۶ پرواز به هفته‌ای ۲۸ پرواز افزایش یافت

افزایش پروازهای فرودگاه‌های خراسان‌جنوبی به ۲۸ پرواز

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند صبح امروز طی مراسمی در فرودگاه بیرجند، ورود اولین پرواز هواپیمایی کارون به این فرودگاه مورد استقبال مسئولین آن قرار گرفت.

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی در این جلسه که با حضور معاون بازرگانی و خدمات فرودگاهی هواپیمایی کارون برگزار شد، گفت: طی رایزنی‌هایی و تلاش‌های صورت گرفته توسط این اداره کل جهت افزایش پروازهای فرودگاه بین‌المللی شهید کاوه بیرجند پرواز چهارشنبه صبح در مسیر تهران-بیرجند-تهران توسط هواپیمایی کارون برقرار شد.

عظیم طهماسبی افزود: طی مکاتباتی که با کلیه ایرلاین‌های فعال در کشور داشتیم چند ایرلاین همکاری خود را با این اداره کل اعلام نمودند که از بین شرکت‌های یادشده هواپیمایی کارون که ناوگان پرواز آن غالباً هواپیماهای بدنه متوسط است مورد موافقت قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توسعه استان خراسان‌جنوبی در گرو اتصال این استان به مراکز اقتصادی،سیاسی و اجتماعی است، تصریح کرد: استان خراسان‌جنوبی دارای ظرفیت مناسبی در حوزه‌های مختلف گردشگری،معدن،کشاورزی و غیره بوده و توسعه حمل‌ونقل هوایی کمک شایانی به پیشرفت این استان خواهد نمود .

مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی ضمن تأکید به انجام پروازها بدون تأخیر و جلب رضایت مردم و مسافرین عنوان داشت: این اداره کل آماده برقراری پروازها در دیگر مسیرهای مورد تقاضای مردم شریف همچون زاهدان، کیش، قشم و غیره و همچنین افزایش پرواز در مسیر تهران و مشهد در روزهای هفته که نیاز به افزایش پرواز است را دارد .

گفتنی است پرواز فوکر۱۰۰ هواپیمایی کارون روزهای چهارشنبه ساعت ۶:۳۰ از تهران به سمت بیرجند پرواز کرده ساعت ۸:۰۰ وارد فرودگاه بیرجند شده و ساعت ۸:۴۵ بیرجند را به مقصد تهران ترک خواهد نمود.

با برقراری این پرواز، تعداد پروازهای استان از هفته‌ای ۲۶ به هفته‌ای ۲۸ پرواز افزایش یافت.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول