اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

اشتغالزایی برای مددجویان خراسان‌جنوبی | از مهارت‌آموزی ۹۶۲ مددجو تا اشتغال ۹۵ نفر

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی گفت: ۹۶۲ مددجو در نیمه نخست امسال با شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های متناسب با نیاز بازار کار با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار را فراگرفتند.

اشتغالزایی برای مددجویان خراسان‌جنوبی | از مهارت‌آموزی ۹۶۲ مددجو تا اشتغال ۹۵ نفر

سیدرضا حسینی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند اظهار داشت: ۹۶۲ مددجو در نیمه نخست امسال با شرکت در دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای، مهارت‌های متناسب با نیاز بازار کار با رویکرد ایجاد اشتغال پایدار را فراگرفتند.

وی افزود: از این تعداد ۵۷۲ نفر آموزش‌های مقدماتی، ۳۴۲ نفر آموزش‌های پایدار سازی و توسعه و ۴۸ نفر از آموزش‌های مهارتی لازم برای ایجاد اشتغال بهره‌مند شده‌اند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی هزینه‌کرد کمیته برای آموزش این افراد را ۱۷۴ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: از این تعداد در نیمه نخست امسال از طریق کاریابی‌ها ۹۵ نفر مشغول به کار شدند.

حسینی همچنین با اشاره به بسته‌های تشویقی کمیته امداد برای کارفرمایانی که مددجویان زیرپوشش این نهاد را بکارگیری کنند، اضافه کرد: بسته‌های تشویقی فرصتی مناسب برای کارفرمایان است، زیرا کمیته امداد در سال نخست به‌کارگیری مددجویان تحت حمایت، ۱۰۰ درصد حق بیمه و در سال دوم ۵۰درصد حق بیمه را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/3403/ج/ی

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول