اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

پیگیری‌های زیادی برای ماندن «معتمدیان» انجام دادیم/ بنای کلی مجلس تعامل با دولت است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه اکنون کارها در استان خراسان‌جنوبی روی روال است و نیازمند پیگیری شخص استاندار بود تا به سرانجام برسد، گفت: پیگیری‌های زیادی برای جلوگیری از این اتفاق انجام دادیم اما گویا وزارت کشور تصمیم خود را گرفته بود.

پیگیری‌های زیادی برای ماندن «معتمدیان» انجام دادیم/ بنای کلی مجلس تعامل با دولت است

حسین خسروی‌اسفزار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، با اشاره به اقدامات انجام شده توسط مجمع نمایندگان استان خراسان‌جنوبی در خصوص جابجایی استاندار سابق خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: روز هجدهم مهرماه جاری از جابجایی استاندار مطلع شدم و اولین گلایه را هم از وزارت کشور داشتم که نماینده مردم باید از منابع غیررسمی خبر این جابجایی را بشنود.

به معاون وزیر کشور گلایه کردم

وی افزود: وقتی متوجه این خبر شدیم اصل ماجرا درست است، اولین کاری که به ذهنم رسید ارتباط با دوستان بود که شخصاً و به‌طور مکرر تماس گرفته و به معاون پارلمانی وزارت کشور این گلایه را رساندم که باید یک مشورتی با نمایندگان می‌شد که نشد.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس ادامه داد: همچنین دوستان وعده داده بودند که استاندار خراسان‌جنوبی تا آخر دولت در این استان ماندگار است اما اقدامات انجام شده برخلاف گفته‌های آقایان است.

معاون رئیس جمهور رفتن «معتمدیان» را منتفی اعلام کرد

خسروی مطرح کرد: مجدداً ماجرا را از معاون پارلمانی رئیس جمهور پیگیری کردم و اعلام شد قصه رفتن استاندار خراسان‌جنوبی منتفی است، اما یک روز بعد یعنی روز یکشنبه اطلاع پیدا کردیم موضوع جابه‌جایی استاندار تقربا نهایی شده و باید برود.

وی با بیان اینکه استدلال ما مبنی بر عدم جابجایی استاندار خراسان‌جنوبی این است که در این حداکثر یک سال باقی مانده بگذارید مدیران سر جای خود باشند، اضافه کرد: استدلال دوم ما این بود که چطور می‌شود اینقدر در کادرسازی برای مدیریت کشور ضعیف عمل کرده‌ایم که هر جا مشکلی پیش آمده دوستان روی استاندار خراسان‌جنوبی انگشت گذاشته‌اند، بحث خوزستان اتفاق افتاد و خوشبختانه آن مرحله تمام شد و اکنون خراسان‌رضوی!

  ماجرا را از معاون پارلمانی رئیس جمهور پیگیری کردم و اعلام شد قصه رفتن استاندار خراسان‌جنوبی منتفی است، اما یک روز بعد یعنی روز یکشنبه اطلاع پیدا کردیم موضوع جابه‌جایی استاندار تقربا نهایی شده و باید برود.

پیگیری‌های زیادی برای ماندن «معتمدیان» انجام دادیم

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه اکنون کارها در استان خراسان‌جنوبی روی روال است و نیازمند پیگیری شخص استاندار بود تا به سرانجام برسد، مطرح کرد: پیگیری‌های زیادی برای جلوگیری از این اتفاق انجام دادیم اما گویا وزارت کشور تصمیم خود را گرفته بود.

خسروی گفت: متأسفانه وزارت کشور گزینه مورد نظر برای جایگزینی استاندار سابق خراسان‌جنوبی را مشخص کرده‌اند، اما در این خصوص نیز هیچ‌گونه مشورتی با نمایندگان استان خراسان‌جنوبی انجام نشده است.

 بنای کلی مجلس تعامل با دولت است

وی با تأکید بر اینکه بنای کلی مجلس تعامل با دولت است ضمن اینکه در دفاع از مردم کوتاهی نمی‌کند، خاطرنشان کرد: باید تعامل مسئولان طوری باشد تا مردم در این چند ماه باقی مانده به‌ویژه در این شریط خاص معیشتی در مضیقه نباشند و باری از دوش مردم برداشته شود.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول