اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

گام سوم کمک‌های مؤمنانه | «دست‌یار» به کمک تأمین اکسیژن بیماران کرونایی می‌آید

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به ایجاد کمپین «دست یار» گفت: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

گام سوم کمک‌های مؤمنانه | «دست‌یار» به کمک تأمین اکسیژن بیماران کرونایی می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از درمیان، صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شهرستان درمیان دارای روستاهای زیادی بوده که به دنبال خشکسالی‌های چند ساله در فقر و محرومیت به سر می‌برند.

وی افزود: شیوع کرونا و گرانی برخی کالاها بر مشکلات خشکسالی دامن زده و سختی‌های زیادی را متحمل برخی از خانوارهای روستایی کرده است.

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به رسالت هلال احمر مبنی بر کاهش آلام محرومین بیان کرد: این جمعیت نه تنها در زمان بحران، بلکه در هر شرایطی که فریاد نیازمندی به گوش برسد، به میدان می‌رود.

مرادی تصریح کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون خدمات زیادی اعم از ضدعفونی روستاها، ویزیت رایگان بیماران و توزیع بسته های بهداشتی و معیشتی در روستاها انجام شده است.

وی بیان داشت: در راستای گام سوم رزمایش کمک‌های مومنانه نیز ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۵۲۵ میلیون ریال توسط جمعیت هلال احمر و خانه‌های هلال شهرستان در مناطق محروم توزیع می٬شود.

رئیس جمعیت هلال احمر درمیان با اشاره به ایجاد کمپین «دست یار» بیان کرد: این کمپین با هدف تامین دستگاه اکسیژن‌ساز و کپسول اکسیژن برای بیماران کرونایی از طریق مشارکت مردم و خیرین تشکیل شده است.

مرادی ادامه داد: با توجه به نیاز بیماران کرونایی به اکسیژن، از مردم و خیرین خواستاریم با پیوستن به این کمپین و اهدای نفس به نیازمندان، باری دیگر ما را در این حرکت همیاری کنند.

وی عنوان داشت: خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان می توانند با استفاده از کد دستوری # ۵۶ * ۱۱۲ * و یا با واریز کمک های خود به شماره حساب 5239393955 با شماره کارت 6104337602223156 نزد بانک ملت اقدام به اهدای نفس به بیماران کرونایی کنند.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول