اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

انتقاد استاندار خراسان‌جنوبی از بی‌نظمی در پروازهای فرودگاه بیرجند

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه توسعه ناوگان هوایی و منظم شدن پروازها، مهم‌ترین مطالبه استان است، گفت: مردم باید بتوانند بر مبنای ساعت پروازها برای انجام امورشان برنامه‌ریزی نمایند.

انتقاد استاندار خراسان‌جنوبی از بی‌نظمی در پروازهای فرودگاه بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حمید ملانوری عصر امروز در نشست هم‌اندیشی مدیرکل فرودگاه‌های استان خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: توسعه ناوگان هوایی و منظم شدن پروازها، مهم‌ترین مطالبه استان است.

وی افزود: ناوگان هوایی استان باید توسعه پیدا کند و پروازها منظم شود.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نمی‌شود پروازها زمان منظم و مشخصی نداشته باشند، اضافه کرد: مردم باید بتوانند برمبنای ساعت پروازها برای انجام امورشان برنامه‌ریزی نمایند.

ملانوری تأکید کرد: بی‌برنامگی در پروازها، هدررفت وقت را به همراه دارد و برنامه‌ریزی‌ها را با مشکل مواجه می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه حوزه فرودگاهی استان، نقش بسیار مهمی در برنامه‌ریزی‌های مدیریتی استان دارد، تصریح کرد: حمل‌ونقل زمینی با بهسازی وضعیت جاده‌ها، ریلی با ایجاد راه‌آهن و هوایی با توسعه ناوگان و افزایش پروازها می‌توانند با جابه‌جایی بار و مسافر به توسعه استان کمک کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی بیان داشت: مهم‌ترین امکانی که شبکه ریلی فراهم می‌کند، تأمین شرایط برای دسترسی بهتر سرمایه‌گذاران به ظرفیت‌های استان است.

ملانوری متذکر شد: رسیدن توریست به جاذبه‌های گردشگری، دسترسی تولیدکننده به بازار فروش، دستیابی سرمایه‌گذار به امکانات استان و غیره نیازمند تقویت ناوگان حمل‌ونقل است.

وی خاطرنشان کرد: توسعه فرودگاه باید در حد جایگاه و شأن مردم منطقه و مسافرانی باشد که به هر دلیل به استان سفر می‌کنند.

استاندار خراسان‌جنوبی با بیان اینکه مسافران و گردشگران، اولین نقطه‌ای که از استان می‌بینند، فضای فرودگاه است، اضافه کرد: چشم‌انداز مناسب فرودگاه، تجهیزات و امکانات موجود و نحوه خدمات‌دهی، منظره‌ای از استان در ذهن مسافر ترسیم می‌کند لذا این فضا و شرایط باید زیبا باشد و جذابیت ایجاد کند.

ملانوری با تأکید بر لزوم توسعه امکانات و تجهیزات در فرودگاه بیرجند، عنوان داشت: فرودگاه بیرجند در زمینه توسعه بناها و ترمینال ورودی، ترانزیت خروجی، پاویون و غیره نیاز به فضای مناسب دارد.

وی متذکر شد: مجموعه مدیریتی استان باید برای تأمین این نیاز به‌طور جدی ورود کند و ما نیز پیگیری می‌کنیم روند پیگیری کارها در این حوزه کند نشود.

انتهای پیام/3403/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول