اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

نجات کوهنورد گرفتار در ارتفاعات روستای «منجگان» بیرجند

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: با تلاش سه ساعته امدادگران هلال احمر خراسان جنوبی، کوهنورد آسیب دیده در ارتفاعات روستای منجگان از توابع شهرستان بیرجند نجات یافت.

نجات کوهنورد گرفتار در ارتفاعات روستای «منجگان» بیرجند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحمزه اسعدزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران،  اظهار  داشت: با دریافت گزارشی در عصر  جمعه، مبنی بر مصدومیت خانمی ۳۸ ساله در ارتفاعات روستای منجگان، بلافاصله تیم‌های واکنش سریع با تجهیزات امدادی به محل اعزام شدند.

وی از فعالیت دو تیم امداد و نجات در این عملیات خبر داد و بیان داشت: پس از سه ساعت کوهپیمایی، خانم ۳۸ ساله کوهنورد که از ناحیه مچ پا دچار آسیب شده بود، به پایین کوه منتقل و پس از اقدامات اولیه برای ادامه درمان به بیمارستان امام رضا (ع) بیرجند اعزام شد. 

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی از مردم در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای ضمن حفظ خونسردی برای بهرمندی از خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ تماس گرفته یا به نزدیک‌ترین پایگاه امدادی هلال‌احمر مراجعه کنند.

انتهای پیام/3403/ح
 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول