اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

صدور پروانه بهره‌برداری برای ۳۳ معدن جدید در خراسان‌جنوبی/ ایجاد ۲۲۳ شغل در منطقه

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی گفت: ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از آغاز امسال در محدوده‌های معدنی خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شده است که این سرمایه‌گذاری‌ها با صدور پروانه بهره‌برداری برای ۳۳ معدن جدید ایجاد شده است.

صدور پروانه بهره‌برداری برای ۳۳ معدن جدید در خراسان‌جنوبی/  ایجاد ۲۲۳ شغل در منطقه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از آغاز امسال در محدوده‌های معدنی خراسان جنوبی سرمایه‌گذاری شده است.

وی افزود: این سرمایه‌گذاری‌ها با صدور پروانه بهره‌برداری برای ۳۳ معدن جدید ایجاد شده که نویدبخش جهش تولید در بخش معادن خراسان‌جنوبی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی ایجاد ۲۲۳ شغل برای جوانان استان را از دیگر نتایج سرمایه گذاری‌های انجام شده اعلام کرد و افزود: با راه‌اندازی معادن جدید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن به ذخایر معدنی خراسان جنوبی اضافه شده است.

جرجانی معادن پتاس در شهرستان طبس، بنتونیت در قائنات و فردوس، گرانیت در درمیان، مرمریت در نهبندان و بشرویه و مس در نهبندان و قائنات را از مهم‌ترین معادن جدید‌التأسیس در خراسان‌جنوبی اعلام کرد.

انتهای پیام/3403/ج/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول