صدور پروانه بهرهبرداری برای ۳۳ معدن جدید در خراسانجنوبی/ ایجاد ۲۲۳ شغل در منطقه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانجنوبی گفت: ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از آغاز امسال در محدودههای معدنی خراسان جنوبی سرمایهگذاری شده است که این سرمایهگذاریها با صدور پروانه بهرهبرداری برای ۳۳ معدن جدید ایجاد شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ۷۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان از آغاز امسال در محدودههای معدنی خراسان جنوبی سرمایهگذاری شده است. وی افزود: این سرمایهگذاریها با صدور پروانه بهرهبرداری برای ۳۳ معدن جدید ایجاد شده که نویدبخش جهش تولید در بخش معادن خراسانجنوبی است. رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسانجنوبی ایجاد ۲۲۳ شغل برای جوانان استان را از دیگر نتایج سرمایه گذاریهای انجام شده اعلام کرد و افزود: با راهاندازی معادن جدید یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن به ذخایر معدنی خراسان جنوبی اضافه شده است. جرجانی معادن پتاس در شهرستان طبس، بنتونیت در قائنات و فردوس، گرانیت در درمیان، مرمریت در نهبندان و بشرویه و مس در نهبندان و قائنات را از مهمترین معادن جدیدالتأسیس در خراسانجنوبی اعلام کرد. انتهای پیام/3403/ج/ر
12:29 - 16 فوریه 2021