اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

بستری ۷۸ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی/ حال ۲ بیمار نامساعد است

دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۷۸ بیمار کرونا مثبت در بیمارستان‌های استان بستری هستند، گفت: متأسفانه در ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار دیگر در استان فوت کرد.

بستری ۷۸ بیمار کرونایی در خراسان‌جنوبی/ حال ۲ بیمار نامساعد است

«غلامرضا شریف‌زاده» دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۶۰ آزمایش تشخیص کرونا از طریق تست مولکولی و تست سریع در استان انجام شده که مجموع مبتلایان جدید این بیماری ۱۱۰ نفر بودند.

وی به آمار تفکیکی شهرستان‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره و تصریح کرد: طی این مدت از مجموع مبتلایان جدید ۳۳ مورد در بیرجند، ۲۸ مورد در طبس، ۱۶ مورد در نهبندان، ۹ مورد در فردوس، ۷ مورد در قاینات، ۶ مورد در سربیشه، ۳ مورد زیرکوه و در شهرستان‌های خوسف، بشرویه، سرایان و درمیان هر کدام ۲ مورد شناسایی شده‌اند.

دبیر ستاد دانشگاهی و پیشگیری و کنترل کرونا در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۹۰ بیمار با علائم حاد تنفسی در بیمارستان‌های استان بستری بوده که از این تعداد ۷۸ نفر بیماران کرونا مثبت هستند، یادآور شد: همچنین از این تعداد ۱۸ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری بوده و متأسفانه حال ۲ نفر از بیماران نامساعد گزارش شده است.

شریف‌زاده از داغدار شدن یک خانواده دیگر در استان بر اثر فوت عزیزشان به دلیل کرونا خبر داد و خاطرنشان کرد: متأسفانه با فوت یک هم استانی دیگر بر اثر کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته از ابتدای همه‌گیری این بیماری مجموع فوتی‌ها در استان به یک‌ هزار و ۲۴۵ نفر رسید.

انتهای پیام/۶۹۰۲۷/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول