اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

وزیر راه: مقصران حادثه قطار مشهد-یزد بعد از اعلام نتیجه کمیسیون حوادث معرفی می‌شوند

وزیر راه و شهرسازی گفت: اظهار نظر در خصوص مقصران حادثه قطار مسافر بری مشهد- یزد موکول به نتیجه کمیسیون حوادث و نظر دستگاه قضائی می‌شود.

وزیر راه: مقصران حادثه قطار مشهد-یزد بعد از اعلام نتیجه کمیسیون حوادث معرفی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، رستم قاسمی عصر چهارشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران طبس اظهار داشت: هماهنگی و جمع کردن حادثه بزرگی در دو تا سه ساعت کار بزرگی است که از همه دستگاه‌ها و افراد مشارکت کننده برای اقدامات انجام شده تقدیر و تشکر می‌کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص مقصران حادثه زمانی می‌توان اظهار نظر کرد که ابعاد حادثه کامل بررسی و کمیسیون سوانح و حوادث نتایج را اعلام کند.

وی با بیان اینکه تیم ۷ نفره کمیسیون در محل حادثه حضور پیدا کرده‌اند و در حال بررسی ابعاد حادثه هستند، افزود: نیاز است که بررسی‌ها با سرعت انجام شود و مقصران به دستگاه قضائی تحویل شود.

قاسمی با اشاره به اینکه در بیمارستان برخی مصدومان اظهار کردند که شکستگی دارند اما تعیین تکلیف نشده‌اند، گفت: بخشی از مصدومان باید به یزد یا استان‌هایی که امکان درمانی بیشتری دارند منتقل تا رسیدگی به آنها هرچه سریع‌تر انجام شود.

تسریع در دوبانده سازی محورهای طبس

وی در ادامه با بیان اینکه طبس بزرگترین شهرستان کشور است، عنوان کرد: تعریض جاده‌های این شهرستان در دستور کار است که بنا شد چهار محور اصلی طبس دوبانده سازی شود.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: بر اساس گزارش مدیرکل راه و شهرسازی استان کار دوبانده سازی محورها شروع شده و باید سرعت بدهیم که حوادث کمتر شود.

وی قول مساعد در خصوص مشکل روشنایی باند فرودگاه طبس را داد.

انتهای پیام/۳۶۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول