اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

مقصران حادثه قطار طبس-یزد بازداشت شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس گفت: طبق بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده تعدادی از افراد که مقصر شناخته شدند، بازداشت شدند.

مقصران حادثه قطار طبس-یزد بازداشت شدند

سید احمد حقانی‌ثانی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خصوص حادثه قطار طبس-یزد اظهار داشت: این حادثه در حد فاصل ایستگاه مزینو و عباس‌آباد اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه براساس بررسی کمیسیون عمران مجلس و نظر نهایی مرکز پزشکی قانونی آمار کشته‌شدگان ۱۴ نفر بوده است، تصریح کرد: تعداد ۱۲ نفر از یزد و دو نفر از طبس بودند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس با بیان اینکه  در طبس مراسم تشیع این افراد انجام شد، یادآور شد: فوتی‌های شهرستان یزد نیز تشیع شدند.

حقانی‌ثانی با بیان اینکه عموم بستری‌ها در طبس بوده‌اند، ادامه داد: میزان ۹۵ درصد بستری‌ها سرپایی بودند که در همان روز اول مرخص شدند.

وی با بیان اینکه در روز دوم شش نفر مانده بودند، افزود: در روز سوم بعد از حادثه هیچ بستری را در بیمارستان‌های طبس نداشتیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ویژه طبس اضافه کرد: مریض بدحالی وجود ندارد و تمامی مریض‌های بدحال وضعیت آن‌ها در روز اول مشخص شد.

حقانی‌ثانی با بیان اینکه نتیجه نهایی از طرف کمیسیون بررسی سوانح اعلام نشده است، گفت: طبق بررسی‌هایی که تاکنون انجام شده تعدادی از افراد که مقصر شناخته شدند، بازداشت شدند.

وی تصریح کرد: بخشی از کوتاهی مربوط به مسؤول کارگاه، بخشی مربوط به بیل مکانیکی و بخشی مربوط به لکوموتیوران است که منتظر هستیم یک پاسخ قطعی به معاونت استانداری اعلام کنیم.

انتهای پیام/۶۹۰۷۱

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول