تولید شمش ۹۰ تنی فولاد برای اولین بار در مجتمع صنعتی اسفراین

مدیر تولید ذوب مجتمع صنعتی اسفراین گفت: به همت مهندسین و کارشناسان مجرب داخلی برای اولین بار در مجتمع صنعتی اسفراین شمش فوق سنگین ۹۰ تنی فولاد تولید شد.
محمود نظام دوست در مصاحبه با خبرنگار فارس در اسفراین اظهار کرد: در واحد ذوب و ریخته‌گری مجتمع صنعتی اسفراین توانستیم با تکیه‌بر توان علمی و تجربی کارشناسان و پرسنل توانمند و مجرب داخلی برای اولین بار شمش فوق سنگین ۹۰ تنی به روش ریخته‌گری تحت خلاء تولید کنیم. وی گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کوره و پاتیل‌های مجتمع ۵۰ تنی است در این روش از دو پاتیل و تاندیش میانی استفاده کردیم که کاری بسیار ارزشمند می‌باشد که کلیه مراحل ساخت و طراحی این تاندیش ها توسط کارشناسان و مهندسین توانمند این مجتمع انجام‌شده است. مدیر تولید ذوب مجتمع صنعتی اسفراین افزود: با تولید این فولاد خاص به روش ریخته‌گری تحت خلاء کاملاً از واردات یکسری محصولات استراتژیک که در ساخت صنایع و نیروگاه‌ها کاربرد دارد بی‌نیاز می‌شویم و از خروج میزان قابل‌توجهی ارز جلوگیری می‌شود. وی گفت: توان علمی و تجربی متخصصین این مجتمع توانستند این تهدیدهای ناشی از تحریم‌های ظالمانه دشمنان را به فرصت تبدیل کنند و بخش تولید این مجتمع همچون گذشته پابرجا بماند و از وضعیت مناسب و پایداری برخوردار باشد. انتهای پیام/ق
شمش فولاد
17:33 - 13 اسفند 1398

2 بازنشر
6 بازدید



1 پاسخ