۱۸۵ نفر در آلومینای جاجرم جذب می‌شوند

فرماندار شهرستان جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال از آزمون استخدامی و اشتغال‌زایی برای ۱۸۵ نفر در صنعت آلومینا در ماه آینده خبر داد.
به گزارش خبرنگار فارس از جاجرم در جلسه کارگروه اشتغال آخرین وضعیت اشتغال‌زایی و فرصت‌های شغلی بررسی و مجوز برگزاری آزمون استخدامی ۱۸۵ نفر نیرو  در ماه آینده مطرح و مورد موافقت قرار گرفت. به گفته رضا آذری، فرماندار جاجرم طبق گزارش‌ها از اداره صمت شهرستان  از سال ۹۷ تا ۳ ماهه اول سال ۹۹، هزار و ۳۱۷ اشتغال در حوزه‌های مختلف  ازجمله مشاغل خانگی  ایجادشده است. آن‌طور که آذری  به آن  اشاره کرد در بخش کشاورزی نیز مبلغ ۷ میلیارد  تومان  برای ایجاد اشتغال قرار داده شد که جذب صد درصدی داشت و ۲۰۴ فرصت شغلی را به دنبال داشت. وی با اشاره به مصاحبه روز گذشته مبنی بر  کاهش ۸.۵ درصدی اعتبارات اولیه شهرستان  اضافه  کرد: امروز مبلغ ۳ میلیارد تومان به این بودجه افزوده شد و این اعتبار بااعتبار اولیه  سال گذشته برابر شد به‌طوری که این مبلغ به ۲۰ میلیارد تومان رسید. آذری یادآور شد:  این اعتبارات توسط سازمان مدیریت برنامه‌ریزی کشور و استان ابلاغ  می‌شود و روند به گونه‌ای است که اعتبارات طی سال در  فصول مختلف ابلاغ می‌شود که قطعاً تا پایان سال اعتبار به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد. انتهای پیام/
آلومینا
20:52 - 18 خرداد 1399

1 بازنشر
7 بازدید



1 پاسخ