اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

یادواره شهدای جاجرم در محله‌ها برگزار می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان جاجرم از برگزاری بیش از ۱۰۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان خبر داد و گفت: یادواره‌های شهدای این شهرستان در محل درب منازل خانواده‌های آنان برگزار می‌شود.

یادواره شهدای جاجرم در محله‌ها برگزار می‌شود

اسماعیل محمد نیا در مصاحبه با خبرنگار فارس در جاجرم اظهار کرد: دفاع مقدس یک دانشگاه است که باید از تمام ظرفیت‌های آن  برای پیشبرد اهداف نظام  استفاده کرد و تمام رفتارها و حرکات جانبازان و ایثارگران را سرلوحه کار خود قرار داده و  در راستای شناساندن دفاع مقدس به نسل جدید کوشا باشیم.

وی افزود: دفاع مقدس ما برگرفته از قرآن و قیام عاشورا است که باید قدردان آن بوده و اجازه ندهیم دشمن هفته دفاع مقدس را کمرنگ جلوه دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  شهرستان جاجرم ادامه داد: امسال  برنامه‌های هفته دفاع مقدس را با شعار «ما قوی هستیم» برگزار خواهیم کرد که بیش از ۱۰۰ برنامه در سطح شهرستان در پایگاه‌های بسیج، مساجد و محله‌های شهر و روستا برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان جاجرم که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا خواهد شد، تجلیل از رزمندگان، رژه خودرویی، بازدید از خانواده‌های شهدا، دیدار با امام‌جمعه جاجرم، یادواره‌های شهدا در درب منازل، عطرافشانی گلزار شهدا، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، اجرای گروه‌های سرود و تئاتر در محله‌ها، کمک‌رسانی در قالب کمک مؤمنانه شامل بسته‌های معیشتی، نمایشگاه مجازی هفته دفاع مقدس و نواختن زنگ ایثار در یکی از مدارس شهر از برنامه‌های این هفته خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول