اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

کشف حدود 20 تن سنگ معدنی سرب قاچاق در اسفراین

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی، از توقیف یک دستگاه خودرو اسکانیا و ۳ دستگاه خودرو نیسان حامل ۱۹ تن و ۹۰۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق از نوع سرب به ارزش یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال در اسفراین خبر داد.

کشف حدود 20 تن سنگ معدنی سرب قاچاق در اسفراین

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد غلامی اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن و در پی انجام اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۱۱ شهرستان اسفراین مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مقدار قابل‌توجهی سنگ معدن قاچاق به زنجان را دارند بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه مأموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی یک دستگاه کامیون اسکانیا و ۳ دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن شدند، افزود: با تلاش صورت گرفته این خودروها متوقف که در بازرسی از هر چهار خودرو مقدار ۱۹ تن و ۹۰۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق کشف و ضبط شد.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با بیان اینکه در این رابطه ۴ نفر متهم نیز دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.

وی همچنین بابیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن کشف‌شده یک میلیارد و ۳۹۳ میلیون ریال برآورد شده است، یادآور شد: در اجرای دستور مقام قضائی این مقدار سنگ معدن کشف‌شده نیز به اداره صنعت و معدن شهرستان اسفراین تحویل داده شد.

این مقام انتظامی با تأکید بر اینکه اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن باقدرت و قوت ادامه دارد، از شهروندان خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول