سازمان زمین‌شناسی کشور در تعهدات به خراسان شمالی کوتاهی کرده است

استاندار خراسان شمالی با ابراز گلایه عدم اجرای تعهدات این سازمان در استان، گفت: این سازمان باید به تعهدات مربوط به سفر مقام معظم رهبری به این استان عمل کند.
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در دیدار با رئیس سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور اظهار کرد: مطالعه و پردازش پهنه معدنی ٣ هزار کیلومتری با تصویب چهار و نیم میلیارد تومان اعتبار از تفاهم نامه‌های سفر مقام معظم رهبری به استان بود که تاکنون انجام‌نشده است. وی با ابراز گلایه از عدم انجام تعهدات سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور، افزود: سؤال بنده از این سازمان این است که اگر سفر مقام معظم رهبری به خراسان شمالی اتفاق نمی‌افتاد آیا این سازمان نباید به وظایف ذاتی خود در استان عمل می‌کرد؟ استاندار خراسان شمالی انجام نشدن تعهدات را کوتاهی سازمان کشوری و استان دانست و گفت: تنها مکاتبه اطلاعات ناقص مشکل استان را حل نمی‌کند و سازمان باید تعهدات خود را تعیین تکلیف کند و اطلاعات را پردازش و در اختیار استان قرار دهد. انتهای پیام/
سازمان زمین شناسی
18:51 - 12 مهر 1399

1 بازنشر
8 بازدید



1 پاسخ