اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی معارفه شد/ حجت‌الاسلام نوری: مسئولان به حاشیه شهرها توجه کنند

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر کار و فعالیت برای مردم به‌صورت شبانه‌روزی گفت: مسئولان در توزیع امکانات به تعدیل و عدالت و با توجه به حاشیه شهرها اقدام کنند.

نماینده جدید ولی فقیه در خراسان شمالی معارفه شد/ حجت‌الاسلام نوری: مسئولان به حاشیه شهرها توجه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز در مراسمی با حضور معاون ارتباطات حوزوی دفتر مقام معظم رهبری و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و مسئولان استان خراسان شمالی، نماینده جدید ولی فقیه در این استان و امام جمعه بجنورد رسما معارفه شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری امام جمعه بجنورد، در این مراسم با اشاره به اهمیت پرچم‌داری ولایت در استان اظهار کرد: این پرچم‌داری باید در استان موجی را ایجاد کند و با همه وجود تلاش می‌کنیم تمام سعی خود را برای برآورده شدن منویات رهبری در استان به‌کار ببریم.

وی با اشاره به شهدای خطه خراسان شمالی برای انقلاب خاطرنشان کرد: این استان علی‌رغم دورترین فاصله از جبهه‌های حق علیه باطل، شهدای فراوانی را به انقلاب تقدیم کرد و جوانان زیادی برای دفاع از حرم اعزام شدند و در صحنه‌های مختلفی نیز نجابت و صبر خود را به نمایش گذاشته‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه مردم خراسان شمالی هیچ‌گاه صحنه نظام و انقلاب را خالی نگذاشته‌اند تصریح کرد: مسئولان عالی‌رتبه تکلیف دارند که از مردم رسیدگی کنند و اقتصادی مقاومتی را در مجموعه استان پیاده کنند.

وی افزود: مسئولان برای خدمت به مردم باید پای‌کار بیایند و شب و روز نشناسند و تلاش بیشتری کنند زیرا در قیامت نیز خدمت به خلق خدا از ارزش ویژه‌ای برخوردار است.

امام‌جمعه بجنورد همچنین با اشاره به نحوه تقسیم امکانات در جامعه گفت: مسئولان به حاشیه‌های شهر توجه کنند تا امکانات به‌صورت عادلانه تقسیم شود و بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و فرمانداری‌ها مرکز و حاشیه را باهم ببینند.

وی با تأکید بر پربار شدن سنگر نماز جمعه به‌عنوان قرارگاهی مهم افزود: پس از شکست ویروس کرونا امیدواریم تا حضور پربارتر و پرشورتر در نماز جمعه ایجاد شود تا این مجموعه بتواند موجی را در میان جوانان، مردم و خانواده‌ها ایجاد کند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در انتها افزود:  بودجه‌های دولتی در استان کم است اما باید مدیریت شود تا با تعدیل و عدالت تقسیم امکانات خوبی در استان اجرایی شود.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول