اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

آمار کرونایی ۵ آذر ماه در خراسان شمالی/یک فوتی و 41 بستری

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: با اعلام نتایج قطعی آزمایش های انجام شده در 24 ساعته گذشته، متاسفانه یک نفر از بیماران مبتلا به کرونا در استان فوت شد.

آمار کرونایی ۵ آذر ماه در خراسان شمالی/یک فوتی و 41 بستری

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز سید جواد پورنقی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با اعلام فوت یک بیمار کرونایی در خراسان شمالی، اظهار کرد: با بستری ۴۱ بیمار جدید در مدت زمان یاد شده هم اکنون ۱۴۰ بیمار دارای علائم بیماری کووید ۱۹ در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با بیان این که رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در مهار بیماری کووید ۱۹ بسیار مهم و ضروری است، افزود: تصور ایمنی کاذب به جهت تزریق واکسن موجب به مخاطره افتادن سلامت عمومی و خسارت های جبران ناپذیر می شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به این که اکنون ۸۷ درصد جمعیت بالای ۱۲ سال در استان واکسینه شده اند، خاطرنشان کرد: شهروندانی که هنوز واکسن کرونا دریافت نکرده اند سریع تر نسبت به این امر اقدام کنند زیرا با افزایش آمار واکسیناسیون، ایمنی عمومی در برابر ویروس کرونا ایجاد می شود.

انتهای‌پیام/ز

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول