اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد

رئیس گروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: از هفته آینده واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد.

واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، عصر امروز فیض الله برزگر،رئیس گروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در گفت‌وگو با رسانه ها با بیان این که  واکسن پاستوکووک پلاس در سبد واکسیناسیون خراسان شمالی قرار می گیرد، اظهارکرد: طبق تصویب و اعلام کمیته ملی واکسن کرونا واکسن پاستوکووک پلاس به عنوان دز یادآور، تزریق می شود.

وی افزود: اکنون دز یادآور در استان مطابق با واکسن دریافت شده در نوبت اول و دوم انجام می شود و این واکسن نیزمی تواند به عنوان دز بوستر مورد استفاده قرار بگیرد.

رئیس گروه مبارزه با بیماری های واگیردار دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در مهار همه گیری کرونا، اعلام کرد: مشارکت در واکسیناسیون عمومی منجر به مدیریت کامل این بیماری می شود بنابراین افرادی که هنوز واکسینه نشده اند و یا برای نوبت دوم اقدام نکرده اند، سریع تر به مراکز واکسیناسیون کرونا در استان مراجعه کنند.

انتهای‌پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول