اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تداوم و پایداری نظام اسلامی در گرو حفظ وحدت است

امام جمعه اهل سنت یکه سعود شهرستان رازوجرگلان گفت: نباید فراموش کنیم که در این برهه از زمان، تداوم و پایداری نظام اسلامی، در گرو حفظ وحدت، یکپارچگی و پیروی از آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.

تداوم و پایداری نظام اسلامی در گرو حفظ وحدت است

رحیم آخوند صمدی، امام جمعه اهل سنت یکه سعود شهرستان رازوجرگلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: هفته وحدت یک نعمت الهی برای مسلمانان است

وی گفت: مقام معظم رهبری، به عنوان رهبری دلسوز و خادم اسلام، خدمات شایسته‌ای برای کشور و مسلمین انجام داده اند و همه علمای دینی وظیفه دارند که این عزت و سربلندی کشور را با اتحاد و یکدلی حفظ و روحیه امید به آینده را در جامعه باز گوکنند.

امام جمعه اهل سنت یکه سعود شهرستان رازوجرگلان افزود: یکی از نعمت هایی که خداوند در قرآن کریم تذکر می دهد، نعمت امنیت و تألیف قلوب است که ما در جمهوری اسلامی ایران به برکت انقلاب، دارای وحدت عملی در گفتار و عمل هستیم.

وی افزود: همچنین نباید فراموش کنیم که در این برهه از زمان، تداوم و پایداری نظام اسلامی، در گرو حفظ وحدت، یکپارچگی و پیروی از آرمان های امام (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.

آخوند صمدی گفت: میلاد رسول اکرم (ص) و هفته وحدت، از نعمت های بزرگ خداوند به ایرانیان است و شکر این نعمت ارزشمند، حمایت از آرمان های امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: باید به این مسأله هم توجه داشته باشیم که امروز سکان دار وحدت در جهان اسلام؛ جمهوری اسلامی ایران و حضرت آیت الله امام خامنه ای هستند و برخی از حکام کشورهای اسلامی فقط در مقام حرف به دنبال اتحاد و وحدت با مسلمانان جهان هستند.

این عالم اهل تسنن بیان داشت: این حکام در واقعیت به دامان دشمنان اسلام پناه می برند و در حالی که مسلمانان بسیاری در اقصی نقاط جهان در فقر و بیچارگی بسر می برند و ثروت های مادی و معنوی خود را خرج دشمنان و بدخواهان وحدت می کنند.

وی گفت: نباید فراموش کنیم که این تنها ایران اسلامی و در رأس آن امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و هستند که از ابتدای پیروزی انقلاب، بنای خود را بر حمایت از مسلمانان مستضعف جهان قرار دادند و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول