اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

مردم خراسان‌شمالی: با اغتشاشگران برخورد قاطع شود

جمعیتی که در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز استکبار ستیزی بجنورد شرکت کردند، دغدغه دیگری به نام امنیت نیز داشتند و خواستار برخورد قاطع و پایان مماشات با اغتشاشگران داشتند.

مردم خراسان‌شمالی: با اغتشاشگران برخورد قاطع شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، جمعیت انبوهی که امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان و روز استکبارستیزی بجنورد شرکت کردند، فقط برای گرامی داشت این روز نیامده بودند، آنها دغدغه دیگری به نام امنیت نیز داشتند.

وقتی با یکی از شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی صحبت شد از جنایات این روزهای اخیر عصبانی بود و می‌گفت: من هرسال برای این روز راهپیمایی شرکت نمی‌کردم؛ اما امسال را بر خودم واجب دیدم تا در این مراسم شرکت کنم تا حضورم نشان‌دهنده این باشد که نیروهای امنیتی و انتظامی مماشات با این فتنه گران را پایان دهند.

این پیام در شعارهای مردم نیز کاملاً آشکار بود، حتی در زمزمه‌های آنها با یکدیگر هم‌نشانی از گلایه‌مندی آنها از برخی ناامنی‌های ایجاد شده توسط اغتشاش‌گران بود.

یکی دیگر از شرکت‌کنندگان که خانم ۲۰ساله ای بود، گفت: در یک ماه اخیر این بر همه آشکار شده است که شعار «زن، زندگی، آزادی» در عمل نیز فقط یک شعار است و در واقعیت اغتشاشگران نه دنبال خواسته‌های بانوان هستند، نه دنبال زندگی آرام و تعریفشان از آزادی جز بردگی زنان نیست، اینها دنبال تکه‌تکه کردم وطنمان هستند که البته کور خوانده‌اند.

جمعیت چند ده‌هزارنفری که آمده بودند شعار مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود و مرگ بر اسرائیل سر می‌داند.

پیام این انبوه جمعیت که در یک روز تعطیل و از روز استراحت خود زده بودند کاملاً واضح بود، پایان مماشات با اغتشاشگران و نیز نمایشی برای نشان دادند واژه دقیق «مردم».

یکی از شرکت‌کنندگان گفت: مردم واقعی کسی هستند که دلسوز سلول، سلول میهنش باشد، حتی دلسوز آن کسی که بر اثر اغفال به جمع اندک اغتشاشگران پیوسته است و فرصتی می‌دهد تا به آغوش مردم بازگردد؛ اما آن کسانی که در رسانه‌های بیگانه «مردم» نام‌گذاری می‌شوند، مردم ایران نیستند، مردم ایران جنایت‌کار نیستند که کسی را با ضرب و شتم به شهادت برسانند، این حرکت از داعشی‌ها و تفکر داعشی نشات می‌گیرد.

اگر با هر یک از ده‌ها هزارنفری که در این راهپیمایی شرکت کرده‌اند صحبت کنیم هر یک نظری دارند، اعتراض دارند؛ اما وطنشان را هم دوست دارند.

همه هم نظر هستند در پس چهره دلسوزانه معاندین، هیولایی است که فقط با خون‌ریزی و پاره‌پاره کردن وطن آرام می‌گیرد.

تأکید همه مردم بر این بود، پایان مماشات با عاملین جنایت‌ها.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول