اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ادارات، سازمان‌ها و مدارس خراسان‌شمالی تعطیل شدند

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت: با توجه به افت شدید دما کلیه فعالیت ادارات، سازمان‌ها و مدارس استان از فردا بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه تعطیل و فعالیت ها به صورت دور کاری انجام می‌شود.

ادارات، سازمان‌ها و مدارس خراسان‌شمالی تعطیل شدند

محمد تقی ولیان، مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی  استانداری خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با دستور محمدرضا حسین نژاد، استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات، سازمانها، بانک ها، بیمه ها، شهرداری ها و نهادهای عمومی از فردا بیستم دی ماه تا بیست و دوم دی ماه تعطیل و فعالیت ها به صورت دور کاری انجام می‌شود.

وی گفت: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی  استانداری خراسان شمالی افزود: فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است.

وی تصریح کرد: در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این سه روز فعال می باشد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول