اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

ظهور تمام رنگ‌ها در نقشه کرونایی خراسان‌شمالی/ فاروج در وضعیت قرمز

در آخرین به‌روزرسانی رنگ‌بندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شده، ۵ شهرستان استان خراسان شمالی در وضعیت زرد و 3 شهر دیگر در وضعیت آبی، نارنجی و قرمز قرار گرفتند.

ظهور تمام رنگ‌ها در نقشه کرونایی خراسان‌شمالی/ فاروج در وضعیت قرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در آخرین به‌روز رسانی از رنگ‌بندی کرونایی کشور که از سوی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منتشر شد ۵ شهرستان خراسان‌شمالی در وضعیت زرد، یک شهرستان در وضعیت آبی، یک شهرستان در وضعیت نارنجی و یک شهر در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفت.

بر همین اساس شهرهای جاجرم، اسفراین، رازوجرگلان، شیروان و مانه‌وسلمقان در وضعیت زرد، بجنورد در وضعیت نارنجی، گرمه در وضعیت آبی و فاروج در وضعیت قرمز کرونایی قرارگرفته است.

خراسان‌شمالی جزو معدود استان‌هایی است که در رنگ بندی کرونایی دائما در مدار رنگ زرد و نارنجی می‌چرخد و کمتر رنگ آبی را به خود دیده است که طبق اعلام کارشناسان یکی از دلایل این موضوع، وجود بیماری‌های زمینه‌ای بین مردم این استان است.

فروکش کردن نسبی موج هفتم کرونا و پایداری این شرایط منوط به رعایت جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی است و در این شرایط کماکان توصیه مهم به مردم، تکمیل واکسیناسیون مورد تاکید است.

رنگ زرد از سوی ستاد مقابله با کرونا به معنای خطر متوسط محسوب می‌شود، مناطقی که بین چهار تا ۶ نفر از میان هر یکصد هزار نفر بیمار کووید ۱۹ بستری به صورت روزانه داشته باشند با وضعیت زرد تعریف می‌شوند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول