اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

پایان آبان‌ماه زمان تحویل پروژه انتقال پساب به پتروشیمی خراسان‌شمالی/ 12 هزار 500 میلیارد ریال اعتبار پروژه

مدیرعامل شرکت تاپیکو گفت: حداقل مدت زمانی اجرای چنین پروژه بزرگی 2 سال است اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل بدهیم.

پایان آبان‌ماه زمان تحویل پروژه انتقال پساب به پتروشیمی خراسان‌شمالی/ 12 هزار 500 میلیارد ریال اعتبار  پروژه

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، ظهر امروز اسم‌خانی، مدیرعامل شرکت تاپیکو در حاشیه بازدید از پتروشیمی اظهار کرد: حداقل مدت زمانی اجرای چنین پروژه بزرگی ۲ سال است اما ما با توجه به تاکیدات ریاست محترم جمهور و پیگیری های سازمان تامین اجتماعی و شرکت سرمایه گذاری شستا در تلاشیم تا بتوانیم این پروژه را زودتر از موعد مقرر و در پایان آبان ماه امسال تحویل بدهیم.

وی بودجه این پروژه را در فاز خط انتقال ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در فاز احداث تصفیه خانه تکمیلی رقمی حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال را در نظر داریم که پس از انتخاب پیمانکار ذیصلاح مشخص خواهد شد.

حسین نژاد، استاندار خراسان‌شمالی نیز با تاکید بر اهمیت اجرای پروژه انتقال پساب شهر بجنورد به پتروشیمی خراسان افزود: با توجه به بحران کم آبی که در استان داریم این طرح بایستی هر چه زودتر اجرایی می‌شد که خوشبختانه در سفر پر خیر و برکت آیت الله رئیسی اجرای آن مصوب و عملیات اجرایی آن از دهه فجر سال گذشته آغاز شد.

وی ادامه داد: سرعت پیشرفت پروژه مناسب است و مدیریت شرکت سرمایه گذاری تاپیکو و مدیرعامل پتروشیمی خراسان پیگیری‌های خوبی در خصوص اجرای طرح داشته‌اند.

استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: به طور جد پیگیری‌های لازم را برای اجرای این طرح بر اساس فرمایشات رئیس جمهور را خواهیم داشت.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول