اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

تعطیلی «معدن تاش» به تولید کشور آسیب می‌رساند

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: طبق گزارش‌ها این معدن جزو مهمترین معادن است و درصورتی که این معدن فعال نشود به حوزه تولید آسیب وارد خواهد شد.

تعطیلی «معدن تاش» به تولید کشور آسیب می‌رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمدوحیدی، نماینده مردم ۶ شهرستان خراسان‌شمالی در مجلس شورای اسلامی عصر امروز در دفتر خبرگزاری فارس خراسان‌شمالی حاضر شد و روز خبرنگار را به مجموعه خبرنگاران این خبرگزاری تبریک گفت.

وی خبرگزاری فارس را نقطه اتکای مردم و مسئولین دانست و گفت این رسانه بدون هیچ‌گونه جانب داری سیاسی و صرفا در جهت منافع مردم، نظام و انقلاب اقدام به تولید اخبار و پیگیری مطالبات را دارد.

نماینده مردم ۶ شهرستان خراسان‌شمالی در ادامه به موضوع معدن تاش اشاره کرد و افزود: این معدن نقش استراتژیکی برای منطقه، استان و کشور دارد.

وی ادامه داد: این موضوع نه مبحثی انتخاباتی است نه چیز دیگر، پیگیری این موضوع برای افزایش و تقویت معادن کشور است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی تصریح کرد: قانون منع فعالیت این معدن یک قانون موقت بوده ولی زمان بیش از ۶ سال از تعطیلی آن در صلاح اقتصاد کشور نیست.

وحیدی تصریح کرد: نقش نظارتی مجلس در این موضوع و احیاء تولید باید مشخص باشد و پیگیر این موضوع هستیم.

وی بیان داشت: مرکز پژوهش‌های مجلس در این خصوص گزارش تهیه کرده و مشخص شده این معدن جزو مهمترین معادن است و درصورتی که این معدن فعال نشود به حوزه تولید آسیب وارد خواهد کرد.

نماینده مردم ۶ شهرستان خراسان‌شمالی تصریح کرد: بیشترین مسئولیت اجتماعی را نیز شرکت آلومینا انجام داده و خدمات با مبالغ بالایی داده شده است.

رئیس مجمع نمایندگاه خراسان شمالی گفت: بازگشایی این معدن هم برای مردم منطقه و هم برای مردم استان و هم برای کشور منفعت دارد.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول