اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه:

دشمن از قدرت نظامی ایران وحشت‌زده است

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه گفت: دشمن از قدرت و توان نظامی جمهوری اسلامی ایران وحشت‌زده است.

دشمن از قدرت نظامی ایران وحشت‌زده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار فریدون محمدی سقایی امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار کرد: برای سومین سال است که توفیق الهی نصیب حال ما شده تا نمایشگاه دستاوردهای نظامی را در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خوزستان و محل قدمگاه شهدا برپا کنیم.

وی عنوان کرد: در سال اول این نمایشگاه در منطقه اروندکنار برپا شد که زائران و علاقه‌مندان استقبال شدیدی را به نمایش قرار دادند و از سال‌های بعد تصمیم بر این شد که این نمایشگاه در یادمان بیت‌المقدس اهواز برپا شود.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوافضای سپاه گفت: یادمان بیت‌المقدس از یادمان‌های خاطره‌انگیز سال‌های دوران دفاع مقدس به حساب می‌آید، اگر ایثار، مقاومت و ایستادگی رزمندگان و شهدا نبود، خاک این مناطق در دست دشمن باقی می‌ماند اما شهدا تا آخرین قطره خون خود از کشور دفاع کرده و دشمن را بیرون انداختند.

سقایی اظهار کرد: نمایشگاه هوافضا سپاه پاسداران بخش کوچکی از اقتدار نظامی جمهوری اسلامی ایران است، تمام این تجهیزات نظامی در داخل و توسط فرزندان انقلاب اسلامی ساخته و تولید شده و امروز دشمن از اقتدار نظامی ما وحشت‌زده است.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول