اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد فردی جهادی و ساده‌زیست است

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در میان منظومه ائمه جمعه خوزستان ستاره اول بودند و وی چهره شاخص، باصفا، بافضل و دانش، جهادی، ساده‌زیست و بی تکلف است.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد فردی جهادی و ساده‌زیست است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری امروز در آئین تکریم و معارفه نماینده پیشین و جدید ولی‌فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز در مصلی امام خمینی، اظهار کرد: نماز جمعه بزرگترین عنایت حق تعالی به انقلاب اسلامی است که باید ما قدردان این نعمت باشیم و امیدواریم که این شبکه پرنور در سراسر کشور گسترده و در چله دوم انقلاب اسلامی مایه بصیرت آفرینی، وحدت بخشی و صلابت جمهوری اسلامی باشد.

وی عنوان کرد: آیت‌الله جزایری مجاهد، دانشور و فقیه بزرگواری هستند که به مدت نیم قرن در استان خوزستان خوش درخشیدند و مردم ۴ دهه از وجود این مجاهد بهره‌مند شدند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: آیت‌الله جزایری از ائمه جمعه شایسته و طراز اول کشور بودند که با حضور وی مساجد و حوزه‌ها رونق پیدا کردند.

حاج علی اکبری عنوان کرد: حجت‌الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد در میان منظومه ائمه جمعه خوزستان ستاره اول بودند و وی چهره شاخص، باصفا، بافضل و دانش، جهادی، ساده‌زیست و بی تکلف است.

وی افزود: امیدواریم مردم استان خوزستان از وجود با برکت نماینده ولی‌فقیه در خوزستان و همچنین از آیت‌الله جزایری بهره و استفاده لازم را ببرند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: امیدواریم که مردم خوزستان به برکت ماه شعبان از دشواری‌های سیل اخیر به راحتی برسند و در گام دوم به موفقیت برسند.

انتهای پیام/۷۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول