اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

هماهنگی با نیروهای انقلاب اسلامی را اولویت می دانم

شبیب جویجری نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای نوشت: فرمایشات مقام معظم رهبری و با هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در سطح ملی و استانی بر خود فرض دانسته و این مهم در اولویت برنامه های اینجانب می باشد.

هماهنگی با نیروهای انقلاب اسلامی را اولویت می دانم

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،شبیب جویجری نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از آحاد مردم جهت شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن نکاتی را اعلام کرد.

1- تجدید میثاق با آرمانهای مجاهدان و شهیدان انقلاب اسلامی ،جنگ تحمیلی و شهدای حرم و مقاومت خصوصا سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش جوشش دوباره در انقلاب اسلامی بوجود اورده که همه ما متعهد به تقویت آن خواهیم بود .

2- همیشه به عنوان خدمتگزار عموم مردم ،شیوه ،منش واهداف آن مجاهدان را سر لوحه خود چه در بعد سیاست خارجی ومحور مقاومت و چه در بعد داخلی و در همه عرصه ها بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و با هماهنگی نیروهای انقلاب اسلامی در سطح ملی و استانی بر خود فرض دانسته و این مهم در اولویت برنامه های اینجانب می باشد. 

3- از کلیه اقشار محترم و معزز شهرستانهای اهواز، باوی ،حمیدیه و کارون که با الطاف کریمانه خود اینجانب را مدیون نموده اندسپاس بیکران خود را اعلام مینمایم و از آنان جهت مشارکت پرشور در راهپیمایی روز بیست و دوم بهمن و در انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز 2 اسفند و انتخاب افراد اصلح دعوت می نمایم.

و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه انیب

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته 
شبیب جویجری20 بهمن 1398

انتهای متن/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول