اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

فارس من|چرا خوزستانی‌ها از آزمون استخدام بانک رفاه حذف شدند؟/سوالی که بی جواب ماند

اخیراً بانک رفاه کارگران در آزمون استخدام سال 99 در اقدامی عجیب خوزستانی‌ها را از حضور و پذیرش در این آزمون حذف کرده است.

فارس من|چرا خوزستانی‌ها از آزمون استخدام بانک رفاه حذف شدند؟/سوالی که بی جواب ماند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سامانه «فارس من» هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راه‌اندازی  شده است و در سریع‌ترین زمان به پیگیری موارد اعلامی می‌پردازد.

«خوزستان به حوزه‌های امتحانی بانک رفاه اضافه شود» یکی از عناوینی بود که از طریق مخاطبان در سامانه فارس من به ثبت رسید که موضوع را پیگیری کردیم.

اخیراً بانک رفاه کارگران در آزمون استخدام سال 99  در اقدامی عجیب خوزستانی‌ها را از حضور و پذیرش در این آزمون حذف کرده است.

به این صورت که  در دفترچه استخدامی برای 19 شهرستان استان خوزستان ظرفیت خالی لحاظ شده است اما زمانی که متقاضی خوزستانی کارت اعتباری مربوط به استخدام(به قیمت 80 هزارتومان) را خریداری کرد در حین ثبت نام متوجه می‌شود هیچ ظرفیتی برای هیچ کدام از شهرهای استان در آزمون لحاظ نشده و باید در حوزه امتحانی 11 استان دیگر کشور ثبت نام کند.

به منظور پیگیری این موضوع  خبرنگار فارس با روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کارگران خوزستان تماس گرفت که وی پیشنهاد کرد در این خصوص با مسئول دفتر مدیر عامل صحبت کنیم.

 

مسئول دفتر نیز پس از مشورت با مدیر مافوق خود(مدیر شعب بانک رفاه در خوزستان) گفت: استان خوزستان در این رابطه نمی‌تواند صحبت کند و برای گرفتن پاسخ مناسب با مدیرعامل بانک رفاه کارگران کشور صحبت کنید و کلاً پاسخ را مرکز بگیرد.

تماس با روابط عمومی بانک رفاه

پس از تماس خبرنگار فارس با مدیر روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه در کشور وی گفت: بنده دیگر در حوزه روابط عمومی نیستم و در این رابطه باید با اداره مرکزی بانک رفاه کارگران صحبت کنید.

تماس با اداره مرکزی بانک رفاه

ترافیک تماس‌ها سبب شد ارتباط گرفتن با اداره مرکزی کمی طولانی شود  اما پس وصل شدن خط یکی از کارمندان اداره گفت: اینجا روابط عمومی است و اداره مرکزی نیست اما در پاسخ به سوژه مورد نظر و پس از مشورت با همکاران خود پیشنهاد کرد: با اداره رفاه یا منابع انسانی بانک رفاه  تماس بگیریم چرا که آزمون استخدام را آن‌ها در سایت درج کردند.

تماس با مدیریت منابع انسانی بانک رفاه

 خبرنگار فارس با بخش منابع انسانی بانک رفاه کارگران نیز تماس گرفت و توضیحات لازم در خصوص این آزمون را به آن‌ها داد گفتند: سوال شما تخصصی است بهتر است با خانم ... صحبت کنید.

با این خانم نیز تماس گرفته شد اما وی در پاسخ گفت: عذرخواهی می‌کنم نمی‌توانم پاسخ شما را بدهد مگر اینکه با مسئوول دفتر هماهنگ کنم اگر وی تمایل داشت پاسخ شما را بدهند و تلفن را به خط مسئول دفتر وصل کرد.

 

مسؤول دفتر نیز تلفن را به خط معاونت اداره انسانی وصل کرد که پاسخ را شخص معاون بدهد اما شخصی که در حوزه معاونت پاسخ داد با طرح این سوال که موضوع استخدام مربوط به چه زمانی است؟ گفت: تقریباً تا 22 مردادماه ثبت نام آزمون بانک رفاه را داشتیم و مدیر شعب استان که این موضوع را پیگیری می‌کردند توضیحات لازم به آنها داده شده است و چنانچه خبرگزاری فارس پاسخی را بخواهد باید از طریق روابط عمومی پیگیری کند.

وی افزود: از آنجایی که باید پاسخ رسمی به خبرگزاری داده شود، پاسخ  مدیریت باید به صورت رسمی به ما ابلاغ شود تا شما در جریان بگذاریم، ضمن اینکه بانک رفاه پاسخ خود را در این خصوص داده است.

این در حالی است که خبرنگار فارس هم با روابط عمومی مدیریت شعب اهواز و هم کشور تماس گرفته بود.

تماس مجدد با روابط عمومی  مدیریت شعب بانک رفاه کشور

خبرنگار فارس برای دریافت پاسخ صحیح در رابطه با علت عدم اضافه کردن  استان خوزستان به حوزه‌های امتحانی استخدام بانک رفاه مجدداً با روابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه کشور تماس گرفت که روابط عمومی در پاسخ گفت: نامه‌ای که حاوی توضیحات مربوط به موضوع استخدام نیروی انسانی خوزستان است به ما داده شد  و ما هم به عنوان روابط عمومی در سایت درج کردیم دیگر اطلاع نداریم دلیل عدم درج خوزستان به حوزه‌های امتحانی چیست؟ و شما می‌توانید این نامه را از روی سایت بردارید.

جستجوب خبرنگار فارس در سایت بانک بی‌نتبجه ماند و  هیچ گونه نامه‌ای مبنی بر توضیح بانک رفاه در خصوص عدم درج حوزه‌های استخدامی خوستان در آزمون استخدام 99  در سایت نیافت.

تماس با روابط عمومی مدیریت شعب خوزستان

از آنجایی که مسئول دفتر مدیر عامل  بانک رفاه استان گفته بود فقط مرکز  در این خصوص می‌تواند پاسخ دهد و خبرنگار فارس موفق به گرفتن پاسخ مناسب در خصوص سوژه مور نظر از مرکز نشد مجدداً با مسئول دفتر و روابط عمومی بانک رفاه در استان تماس گرفت.

 

 اما روابط عمومی در پاسخ گفت: ما بر اساس پروتکل روابط عمومی اجازه پاسخگویی به خبرنگار را نداریم اما اگر به عنوان مشتری تماس می‌گرفتید پاسخ شما را می‌دادیم!

خبرنگار فارس: مشتری جواب را فقط برای خودش می‌گیرد اما خبرنگار با خبری کردن این موضوع دغدغه یک جمع  در مورد قضیه استخدام را رفع می‌کند.

پاسخ روابط عمومی بانک رفاه خوزستان: نامه مکتوب بدهید تا از مرکز اجازه بگیریم سپس به شما پاسخ بدهم.

مدیر غیر بومیِ، مدیریت شعب بانک رفاه خوزستان

عدم پاسخگویی مسئوولان بانک رفاه کارگران در استان و کشور جای تاسف دارد آنها به روشنی پاسخ  نداند که چرا  سهیمه استخدامی برای خوزستانی‌ها حذف شده است مدیر غیر بومی بانک رفاه خوزستان باید پاسخگوی جوانان بومی بیکار خوزستان در این خصوص باشد

 

لزوم ورود نمایندگان مجلس به قضیه استخدام بانک رفاه در خوزستان

 با توجه به معضل بیکاری و تعدد شعب بانک رفاه در خوزستان  انتظار می‌رود استاندار خوزستان،  مجمع نمایندگان استان خوزستان مجلس شورای اسلامی، نمایندگان خوزستان در مجلس خبرگان و ائمه جمعه نسبت به شرایط برگزاری آزمون استخدامی اعتراض خود را به وزیر رفاه اعلام کرده  و در مورد علت حذف خوزستان از آزمون استخدام بانک رفاه توضیح بخواهند.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در سال 96 نیز وزارت نفت بدون لحاظ سهیمه استخدام برای جوانان خوزستانی در صدد استخدام 2500 نیروی غیر بومی در خوزستان از طریق آزمون رسمی بود که با اعتراض شدید نماینده ولی فقیه و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی مواجه شد.  

انتهای پیام

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول