اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

منازل روستای ابوالفضل تخریب نشدند

فرماندار اهواز گفت: تخریب‌های انجام شده در روستای ابوالفضل هیچ ارتباطی با منازل مسکونی مردم منطقه نداشت.

منازل روستای ابوالفضل تخریب نشدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، جمال عالمی نیسی فرماندار اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فیلم منتشرشده در رابطه با تخریب منازل روستایی ابوالفضل مربوط به تخریب منازل مردم نبوده و مأمورین حسب وظیفه تابه‌حال نیز چندین مرتبه در منطقه حضور یافتند و با تصرفات غیرقانونی افراد زمین‌خوار و فرصت‌طلب برخورد کردند.

وی افزود: تخریب روز گذشته هیچ ارتباطی با منازل مسکونی مردم نداشته و متأسفانه اطلاعات غلطی مبنی بر حضور مأمورین جهت تخریب منازل به مردم روستای ابوالفضل داده شد.

فرماندار اهواز گفت: افراد فرصت‌طلب با زمینه‌ای که ایجاد کرده بودند مردم را جلو انداخته‌اند و با مأمورین درگیر شدند که در این اتفاق چندین نفر از مأمورین اجرایی شهرداری و نیروی انتظامی زخمی شدند.

وی ادامه داد: سند مالکیت منطقه مربوط به بنیاد مستضعفان است اما باید تصمیمی گرفته شود که حق مردم رعایت شود و درحال حاضر تصمیم‌گیری برای مشخص کردن مکانی جهت آنکه در اختیار مردم قرار بگیرد، شروع شده‌است.

عالمی نیسی تصریح کرد: مردم روستای ابوالفضل این اطمینان را داشته باشند که تصمیمی گرفته خواهد شد که حق مردم ضایع نشود چراکه مقصر اصلی این ماجرا افراد زمین‌خواری است که توسط دستگاه قضایی دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول