اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برپایی موکب شبکه رسانه‌ای صف در محرم و صفر کرونایی

با توجه به شیوع بحران کرونا وآغاز ایام محرم وصفر در سال 1399 موکب شبکه رسانه‌ای صف در بستر تلویزیون و فضای مجازی برپا شد.

برپایی موکب شبکه رسانه‌ای صف در محرم و صفر کرونایی

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مسوول شبکه رسانه‌ای صف عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، اظهار کرد: با توجه به شیوع بحران کرونا وآغاز ایام محرم وصفر در سال 1399 موکب شبکه رسانه‌ای صف در بستر تلویزیون و فضای مجازی برپا شد.

وی از تولید بیش از هزار دقیقه تولید تلویزیونی در قالب 85 برنامه خبر داد و افزود: این برنامه‌ها به همت جمعی از هنرمندان متعهد استان خوزستان در شبکه رسانه‌ای صف تهیه و تولید شده است.

امینی موحد تنوع در تولیدات و استفاده از بسترهای مختلف برای مخاطبین هدف را از عوامل موفقیت در فعالیت‌های معارفی دانست و گفت: برنامه‌های تولیدی شبکه رسانه‌ای صف در موکب محرم و صفر در قالب‌های مختلفی همچون «پویانمایی، مستند، مجله ترکیبی، مجموعه آنونس، کلیپ و نماهنگ» تهیه شده که مخاطبین مختلفی را دربرمی‌گیرد.

مسوول شبکه رسانه‌ای صف بیان کرد: «برنامه تلویزیونی موکب»، «مجموعه کربلا، فقط یک سلام»، «مجموعه آنونس فراق اربعین»، «مجموعه پای منبر»، «مجموعه با کاروان حسینی» و مستندهای «ما اهل کوفه هستیم، زمانِ حسین، شهدای محرم» عناوین مهمترین تولیدات شبکه رسانه ای صف در قالب موکب رسانه ای محرم و صفر است.
تمامی این تولیدات بدون حمایت نهادهای دولتی و با همت هنرمندان متعهد خوزستانی و پشتیبانی خیرین تهیه شده که از جهتی باعث افتخار برای دست اندرکاران اما از جهت دیگر علامت سوال بزرگی است برای دست اندرکاران فرهنگ و معارف اسلامی در استان و کشور که نتوانستند از مجموعه های مردمی حمایت کنند.

وی ادامه داد: شبکه‌های مختلف سیما همچون: «شبکه سه سیما، شبکه مستند سیما، شبکه العالم، شبکه قرآن و معارف سیما و سیمای مرکز خوزستان» و همچنین فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بستر توزیع و نشر این محصولات بوده است.

گفتنی است شبکه رسانه‌ای صف مجموعه‌ای مردمی است که از سال1395 به همت جمعی از هنرمندان خوزستان تشکیل شده و افتخارات مختلفی در تولید برنامه‌های مختلف تلویزیونی و مستند را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام /

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول