اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

یک فروند هواپیمای فوکر در مسیر آبادان- تهران پرواز خواهد کرد

معاون فرهنگی، اجتماعی، گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: شرکت هواپیمایی کارون به مدت دو روز در هفته جهت رفاه حال اروندنشینان پروازهای فوق العاده صبح از فرودگاه بین المللی آبادان به مقصد تهران برقرار می کند.

یک فروند هواپیمای فوکر در مسیر آبادان- تهران پرواز خواهد کرد

 قدرت‌الله طمیمیان معاون فرهنگی،اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: براساس مذاکرات به عمل آمده با  شرکت هواپیمایی کارون یک فروند هواپیمای فوکر به نام آبادان توسط این شرکت نامگذاری شده است که پروازهای فوق‌العاده در فرودگاه بین المللی آبادان به مقصد تهران را انجام خواهد داد.

وی افزود: این پرواز به دلیل رفاه و دسترسی شهروندان آبادان و خرمشهری به مراجعات اداری خود و حضور در ساعات اول صبح در پایتخت در نظر گرفته شده است.

طمیمیان از تاثیر بسزای برقراری این پروازها در بحث گردشگری و مباحث مربوط به سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی، تجاری در ساعات اول صبح اشاره کرد و گفت: توسعه و گسترش صنعت توریسم منوط به توسعه امکانات حمل و نقل است و حمل و نقل هوایی با ایجاد امکانات دسترسی آسان و راحت، سریع و ایمن به نقاط مختلف و با فواصل زیاد سهم زیادی از جابه‌جایی گردشگران را به خود اختصاص داده است.

 وی در خصوص وجه تمایز این پرواز از دیگر پروازها گفت: این پرواز دو روز در هفته و از روز سه شنبه شب از تهران به مقصد آبادان و پس از اقامت کادر پرواز در منطقه، ۶:۳۰ صبح چهارشنبه از آبادان به مقصد تهران از سر گرفته می‌شود و جمعه شب از تهران به آبادان و شنبه ۶:۳۰ صبح از آبادان به مقصد تهران انجام خواهد شد.

معاونت گردشگری منطقه آزاد اروند به برقراری  این پرواز از روز چهارشنبه هفته جاری به مدت دو روز در هفته اشاره کرد و افزود: در صورت استقبال مردم این پروازها بصورت روزانه بجز روزهای پنج شنبه انجام خواهد شد.

وی در پایان اظهار کرد: ایرلاین‌های فعال دیگری مانند، زاگرس، آسمان، ایران ایر و ایرتور، قشم و کیش ایر، در منطقه فعال هستند ولی در حال حاضر شرکت هواپیمایی کارون هواپیمایی فوکر را با نام آبادان نامگذاری کرده است.

انتهای پیام/72058

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول